/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ingen auto login på kandu.dk?
Fra : ostemanden
Vist : 512 gange
75 point
Dato : 02-11-03 23:57

Hejsa... Da jeg havde TDC internet ville kandu.dk gerne huske min login... Men nu har jeg skiftet til tele2adsl, og nu vil den OVERHOVEDET ikke huske det.. timeouten er mindre end 5 minutter... hvad kan være galt???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-11-03 00:10

Det har nok ikke noget med din internetforbindelse at gøre.
Jeg har også haft perioder, hvor jeg skulle logge ind ustandselig.
Men så gik det pludselig over - uden at jeg havde gjort noget som helst for det.

I andre perioder har jeg ikke kunnet logge af.
Men det gik også over af sig selv.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-11-03 00:12

Forklaringen ligger nok begravet et eller andet sted i Kandu's overbelastede server.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 85 point
Dato : 03-11-03 00:15

Log af kandu.dk ---> Slet den cookie der hedder NAVN@kandu[1].txt --> log på igen

Jeg havde samme problem http://www.kandu.dk/dk/spg/23724

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 03-11-03 00:43

Det var lige hvad jeg havde brug for at høre