/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor i alverden kan man holde 18-års fød~
Fra : Windfall.Profit
Vist : 1732 gange
40 point
Dato : 02-11-03 15:20

Heysa. Vil bare høre om nogen kender et rigtig godt sted at holde sin 18-års fødselsdag? Et sted man kan leje. Det skal ikke være over fint (sådan noget med at der bliver lavet mad o.s.v) Og det skal ikke ligge langt fra selve Århus. Prisen er underordnet. :D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-03 15:36

Tja der er jo tousgård laden i toveshøj. Er vist rimeligt booket op dog, men I må kunne få nummeret ved at ringe til brabrand boligforening!

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 13-11-03 17:44

Et forslag er at finde et for dig centralt diskotek ved Århus, de fleste tilbyder, for meget små penge at udleje diskoteket fremtil kl. 23.30
Det er muligt at få personalet til at stå for indkøb/servering af mad og billigere drikkevarer. (ofte 10 kr.s bar)

Det bedste er at der ikke skal tænkes på rengøring mm. bagefter, såååå det kan jeg varmt anbefale.

Kommentar
Fra : liliann

Dato : 15-02-04 10:26

Hej,kender godt selv problemet,ingen tør leje lokaler ud til ungdomsfester. du kan prøve beboerhuset i Lystrup, de har et lokale de kalder "Cafèen" - koster 700,- at leje. Der er plads til ca.40 personer. Musikken skal slukkes kl.1 og man skal være ude kl.2.Man kan dog søge om at få lov til at have musik længere ud på natten.Der er køkken så man kan lave mad.Det er et fedt sted,min datter fejrede sin 17 års fødselsdag med sine venner der.De spurgte ikke hvilken fest der skulle holdes og vi fik ingen klager bagefter.Man skal dog have rengjort lokalerne inden kl. 9 næste morgen, men igen kan man søge om længere frist, hvis lokalerne ikke skal benyttes den følgende dag.

Annuller spørgsmålet
Fra : Windfall.Profit

Dato : 20-09-06 09:24

...