/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
CF vs. CF Ultra
Fra : sredna2210
Vist : 450 gange
150 point
Dato : 02-11-03 13:46

Hej alle
Kan det overhovedet betale sig at købe et CF Ultrakort til canon g3????
Jeg regner med at købe et 256 mb kort eller 512 mb kort, hvis det er billigt nok.
Men er det overhovedet værd at betale nogle hundrede ekstra for at få et ultra kort ?????

(ultra = hurtigere end alm. kort .....som jeg har forstået det!!!!)----->eller hvad???

Venlig hilsen
Anders

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 02-11-03 16:12

Hej Anders
Jeg mener ikke at det til en G3 (har et selv) kan betale sig at købe et ultra CF kort. Jeg har selv 2 stk. 128 mb kort og har ikke haft problemer med at de ikke kunne følge med. Tror at du skal op i semiprof kamera for at du kan mærke forskel. Du bør nok overveje om du skal dele dit indkøb op i flere mindre kort end et stort. Du har den fordel at hvis der skal noget med et kort er det ikke alle dine billeder der går tabt. Et andet råd er hold dig til mærkevarene de er en smule dyre men en bedre kvalitet.
/Jens