/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fjerne gamle søgeord
Fra : Kanduikke
Vist : 401 gange
200 point
Dato : 02-11-03 01:58

Hej. Hvordan fjerner man gamle søgninger f.eks. på TDC navn og nummer ( Så andre ikke kan se dine søgninger)

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 200 point
Dato : 02-11-03 03:14

Menuen Funktioner - Vælg Internetindstillinger

Slet cookies
Slet midlertidige internetfiler
Slet oversigten over sider du senest har besøgt

Hent AdAware (besøg www.lavasoftusa.com)
Kør Adaware for at undgå spyware som del af søgning og surfning -- sletter spor, hvis der skulle være nogen.

Tøm Papirkurven. Genstart computeren. Så er den klar til næste bruger

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-03 06:06

marker navnet så det bliver blåt og tryk delete

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-11-03 07:07

Hej Kanduikke

Sådan gør du:

I menuen 'funktioner' vælger du punktet 'Internetindstillinger'.
Vælg fanebladet 'Indhold' og klik på knappen 'Autoudførelse'.
Hvis du vil slette alle informationerne, klikker du på knapperne 'Ryd formularer' og 'Ryd adgangskoder'.
Klik OK i den boks der kommer frem.
Klik til sidst på knappen OK for at vende tilbage til Internet Explorer.

Med venlig hilsen og god week-end
Franksp

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 02-11-03 07:40

Når du ved sådan en box og der kommer en liste med tidligere indtastninger
skal du bare trykke på delete mens du peger på det navn du vil fjerne fra listen
Mvh.
S_ild

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-03 12:01

Jeg bruger en engelsk IE.

Tools->Internet Options...->Content->Autocomplete...>Clear Forms->Ok

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Kanduikke

Dato : 03-11-03 00:09

Tak for svaret h_blunck.