/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
hold dog op med at ryge!!!!
Fra : Melander
Vist : 753 gange
500 point
Dato : 02-11-03 00:56

hejsa allesammen..tjaa dette er egentlig ikke et spørgsmål, men en god historie som er sand.

Tjaa det er ved at være et stykke siden jeg har været forbi, men tutteluuuu her er jeg igen, og denne gang totalt røgfri..

Jeg har nu været røgfri i lidt over 3 uger(den 10 oktober 2003) og det går bare der udaf, men det er ikke fordi min rygrad er superduper, nope, for jeg har både prøvet akupunktur og hypnose og tyggegummi og plaster, men jeg opdagede at der var en ting jeg ikke havde prøvet "bioresonansterapi" ja ja klart nok, men jeg må erkende at det virke suverænt, jeg er røgfri, og allerede nu er der kraftige forbedringer. Jeg har meget mere luft end jeg plejer, alt ting smager bedre, og min kone mener sågar at jeg smager bedre. Før røg jeg for 400-450 kroner hver 14 dag, så en uge mere og behandlingen er tjent hjem, den koster 875 kroner og vare en time, og du er røgfri når du går derfra.

Hvis dette skulle have vakt din interesse så bare spørg løs..jeg skal dog lige sige, at jeg intet har at gøre med den klinik som behandlede mig, og der er meget stor forskel på de klinikker der tilbyder rygestop, da de ikke bruger samme udstyr.

Hilsen Melander

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 01:21

Hej.

Ikke for at blande mig, men det er ikke så meget et spørgsmål du stiller, så måske havde emnet været bedre under smalltalk eller som et tip.

Du har lidt svært ved at give point til en spørger, men i virkeligheden er det dig som er spørger.

Så mit råd er at lægge dit udmærket emne under smalltalk, og så lukke det her, da jeg tror der vil være flere interesserede på den anden måde.

Og normalt giver man kun 1 point i smalltalk.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-03 01:26

Hej Melander

Ja så kan du lære det kan du !! Komme her og ikke vide hvordan man gør herinde - hvad er det da for noget med dig, mand

Nå, men for lige at være interesseret - det er nemlig nemmere at stille interesserede spørgsmål her end i tip - så kunne jeg godt tænke mig at høre noget om hvordan det foregår. Jeg er gennem mit arbejde blevet inviteret med til noget rygestops...dims, ikke at hende der har inviteret ved så meget andet end, at det "er noget med een behandling og man får et stød(!!)"

Hvad går det der bioresonans ud på ??

Karina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-11-03 01:35

På dette link står der meget mere, og så er jeg også fri for at omgå nogle copyrights, men man mærker faktisk ikke behandlingen, den er faktisk meget behagelig, og man er helt afslappet bagefter. Og bioresonansterapi, kan også bruges til meget andet, hvilket man også kan læse om på linket. Damen på siden Beate er hende der behandlede mig, og hun er vældig rar og sød.

http://www.stopnu.dk/

til lille ellebye:

punkt 1: jeg og jeg alene bestemmer hvad jeg bruger mine point til.

punkt 2: jeg og jeg alene bestemmer hvor jeg placere min indlæg, og da man ikke kan spørge til indlæggene under tips, har jeg valgt at lægge mit her.

punkt 3: hvis ikke du havde været så søvnig, så ville du have lagt mærke til at jeg allerede i første linie af mit indlæg, konstatere at det ikke er et spørgsmål.

punkt 4: bare for at drille, og vise at i mine indlæg bestemmer jeg, forhøjer jeg indsatsen..

hygge og godnat..Melander

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 01:48

Er der ikke noget med, at folk der lige er stoppet med at ryge, kan gå hen og blive lidt irritabel??

Et spørgsmål til dit oprindelig indlæg, jeg har det fra andre der er stoppet med at ryge, eller er dette punkt også et led i behandlingen.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 02:27

Biopati og Bioresonansterapi.
Tro eller videnskab.

I en biopatisk/ bioresonansterapeutisk behandling indgår test af vitaminer og mineraler, kostvejledning samt behandling med immunstimulerende (homøopatiske) og drænerende præparater.

Immunterapi: Forøgelse af kroppens immunkapacitet, så vi selv kan bekæmpe infektioner, betændelser og forgiftninger. Samt genopbygning af den naturlige hud-og slimhindeflora.

Drænering: Øger kroppens evne til at udskille affaldsstoffer, v.hj.a organpræparater, urtetinkturer m.m. Herved aktiveres udrensningen via nyrer, lever, tarm, lunger og hud.

Behandlingen foregår ved, at klienten får en elektrode i hånden, og således sættes i forbindelse med Bicom-apparatet, der udgør en svingningskreds for klientens yderst svage elektriske impulser. Her overføres svingningerne, fra de præparater kroppen har givet signal om, at den har brug for til kroppen, for at genoprette balancen
Behandlingen styres af klientens egne svingninger, og efterhånden som beh. reducerer de uharmoniske svingninger, bliver mængden af disse fra klienten til Bicom-app. tilsvarende reduceret.
Efter behandlingen kan klientens symptomer blusse op og almentilstanden forværres, dette skyldes at kroppen udleder ophobede giftstoffer.
En sådan udrensning kan give hovedpine, kvalme, hyppige toiletbesøg, mørkfarvet urin, kraftig svedafsondring m.m.

For at mindske ubehaget anbefales det, at drikke 2-3 liter vand / kildevand dagligt.

Ovennævnte symptomer kaldes "en midlertidig forværring", og er et klart tegn på, at kroppen har reageret positivt på behandlingen. Det er derfor yderst vigtigt at understøtte kroppens udrensning.
Dette gøres ved at undgå indtagelse af alkohol, kaffe, sort te, tobak og kemisk medicin.En kraftig reduktion af animalske produkter, vil også være en stor hjælp for kroppens udrensning og resultatet af behandlingen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-11-03 07:06

>Ellebye.

[citat]
Og normalt giver man kun 1 point i smalltalk.
[/code]

Normalt - normalt?????????????????

En påstand du ikke har belæg for - En hurtig gennemgang af de sidste 70 besv. sp. i smalltalk viser at 84 % af sp. er pointsat til mere end 1 point. Sååååååå..........

Ram

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-11-03 07:32

-> melander
Godt gået--
Jeg tror på ~~~, hvad folk mener, hjælper dem ud af skidtet.
Har selv gjort det uden anden hjælp end viljen.
Første gang i 7 år, så havde jeg styr på det og kunne ryge en smøg til fester, derefter kunne man også ryge 10 til fester og måske en enkelt til en fyraftensøl--godaw mand økseskaft--det kørte videre i 3 år.
Er stoppet igen, og denne gang "forever".
Her er så det bedste råd du nogensinde får: TAG IKKE EN SMØG I MUNDEN IGEN--- heller ikke for at prøve om det stadig smager godt.

Held og lykke
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-11-03 07:34

ups skulle stå a l t

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 02-11-03 10:02

Jeg vil bare sige tillykke med rygestoppet. Uanset hvordan folk gør, jeg bukker mig i støvet for at de gør det. Bare man havde den rygrad.

fortsat god søndag
Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 10:24

Til alle.

Mit forslag, som overhovedet ikke hverken skulle virke provokerende eller overrule spørgerens rettigheder hvor emnet skulle tages op, var ment som at det måske kunne nå ud til en bredere del at brugerne her på kandu. Emnet er virkelig godt og derfor fortjente et bredere forum med tilhørende debat.
Og med henblik på point er de mig komplet ligegyldige, efter jeg på grund af en ulykke måtte trække mig tilbage fra arbejdsmarkedet, ønsker jeg kun her i kandu at hjælpe hvor jeg kan gøre gavn med dem viden jeg nu har opsparet, og det uanset point eller ej.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 12:21

>Melander

Har du nogen erfaring med, om behandlingen også kan hjælpe overfor smerter.

Med ref. til ovenstående har jeg måtte tage kraftig smertestillende medicin i 3 år, p.g.a. skader på 2 halshvirvler, og ønsker i den grad at slippe af med medicinen.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-03 13:32

melander -> Jeg tror du er holdt op at ryge fordi, du lige har fået en datter. Det har motiveret dig, ikke andet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-11-03 15:22

nope..

jeg ryger ikke fordi jeg ikke har behovet, for jeg har deleme stadig lyst.

smerter ved jeg ikke, men skriv til hende og hør..

stormfeldt>>prøv det, jeg havde ikke lyst til at stoppe, men gjorde det for min families og økonomis skyld, og det fede er at det rør mig ikke hvis andre ryger, jeg har selvfølgelig stadig den lyst til at stå med en smøg, men at ryge den har jeg ikke.

ellebye>>elektroder i hånden, prøv at læs om det inden du udtaler dig, for man skal ikke holde nogen elektrode i hånden..

Melander

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 21:00

>Melander
Det med elektroder er ikke noget jeg "har skrevet", fundet det på en siden under Bioresonansterapi.

Men jeg vil prøve at kontakte en af de centrer der findes, om det evt. kan afhjælpe smerter, og hvis som i dit tilfælde kan hjælpe på rygere, som jeg selv gør, vil jeg i hvert fald prøve. Og det bedste som du skriver er, at det ikke rører dig at andre ryger i din nærhed, det ville være det jeg ville frygte.

Tak for dit indlæg og held og lykke.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-11-03 21:45

ellebye>>jamen så håber jeg da at du bliver både røg og smertefri...

med hensyn til det udstyr de forskellige klinikker bruger, kan jeg sige at de næsten alle er forskellige, men de fleste klinikker giver garanti på rygestop.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 18-12-03 23:35

Tak for svaret Fnollerpige.
            god jul eller hvad..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 09:22

Hej Melander ....

Jammen øøhhh selvtak

og jo God Jul - det samme til dig

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 19-12-03 23:55

er for i øvrigt stadig røgfri og skal i morgen ind og se lotr III