/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
GAP?! Hvor?!
Fra : gisele
Vist : 3262 gange
120 point
Dato : 01-11-03 23:39

Er der nogen der ved om der er nogle forretninger der importere GAP tøj og sælger det? I København? De har noget lækkert børnetøj..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-03 00:03
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-03 00:07

Jeg glemte det halve.
Citat
"Gap. Alle storbyer med respekt for sig selv har en Gap-butik - undtaget København!"
slut citat

Så det ser sort ud, hvad med at åbne en butik.
mvh

Kommentar
Fra : 25

Dato : 02-11-03 11:51

Gisele
GAB børnetøj:

Her er svaret! gå ind på internettet under Google, og brug så som søgeord :

GAP børnetøg, og der er masser af links. Jeg har selv set det!!!

Hilsen conny

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 02-11-03 12:16

Hej Teil

Bittert. Det ville være en god idé at åbne en butik, jeg tror at det ville blive en succes, men så skal man også lægge en kæmpe pose penge. God investering, for dem der kan det..

Har været inde og kigge på din link og man må da sige at de har noget lækkert børnetøj. Det er ikke meget dyrer end H&M.

Men er der ikke nogle steder hvor man kan få bare lidt Gap tøj, synes nemlig at jeg så noget på et tidspunkt, eller er det bare genbrugs tøj?

Mvh
Gisèle

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 120 point
Dato : 03-01-04 21:16

Jeg ved ikke, måske dette link kan hjælpe dig.

http://www.fashionfactory.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=820

bentjuul

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-01-04 21:45

Dette børnetøj må da være for de rige, os almindelige mennesker vil da ikke give så mange penge for babytøj, eller for almindeligt børnetøj.

eks: 1 sparkedragt 239,- kr., det bliver i hvert fald ikke mig der vil købe der.

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 06-01-04 13:06

Tak for svaret bentjuul.

Det er meget dyre end i USA. Men du fandt da et sted i Danmark og det er ikke det hele der er for dyrt. Så jeg vil kigge lidt nærmere på linket...

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-04 16:03

Selv tak Gisela, dejligt at du kunne bruge linket,

bentjuul