/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp
Fra : Faur_the_one
Vist : 1666 gange
100 point
Dato : 01-11-03 19:28

Jeg står og skal have mig en ny mobil,,, men jeg ved f....... ikke hvad jeg skal købe, jeg har haft kig på en nokia 6610 og en e t68i,, er der ellers nogen som har en ide om hvad man skal have?

på forhånd tak

Faur..

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 02-11-03 01:17

Det kommer jo an på hva det er du gerne ville bruge din telefon til og hvor meget den skal kunne/koste.
Jeg vil helt klart selv overveje at have t610, da jeg synes den er en fed telefon som næsten kan det hele. Men det er jo min egen mening
Har selv en t68i, men det kunne være sjov med en indbygget kamera(men igen, det er min mening)

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 02-11-03 20:09

ja vi alle har vores mening men personligt holder jeg på nokia til en hver tid.
det ved man hvad er for noget.

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 03-11-03 00:04

Jeg står ikke og skal bruge en med kamera, men dette kunne da være sjovt..
Det jeg søger er en mobil der er på højde med en nokia 6610,. jeg har ikke så mange krav til prisen.
Kunne godt tænke mig at høre hvad den store forskel er på en 6610 og en t68i..

Faur

Accepteret svar
Fra : salesman

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-03 00:24

Først og fremmest er der mange forskelle på de 2 telefoner.
T68 har bluetooth, Email klient (kan selv hente/sende mails), ikon baseret menu system med joystick.
nokia 6610 har flere farver 4096 (t68 har kun 256), Indbygget FM radio, stereo headsær medfølger.
og java så du kan downloade programmer og spil ned på mobilen....

Men afhængig af hvor du køber telefonen, så ville T610 være et meget bedre køb:
indbygget kamera, 65.000 farver!!!! + de fordele t68 også har... T610 kan købes for få penge mange steder...
Jeg har selv prøvet de fleste mobile på markedet nu - og jeg har selv købt T610. mest for pengene!!
håber det hjælper....

salesman

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 03-11-03 10:10

Prøv lige at kigge på dette link:

http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=375

Her kan du bare kigge på de forskellige telefoner og sammenligne dem i detaljer ved at trykke på "compare" knappen, hvis du ikke kender den.

Håber det hjælper

Kommentar
Fra : Faur_the_one

Dato : 03-11-03 16:59

Jeg takker meget for jeres inlæg de er meget gode alle sammen..

Det bliver en T610--

VH

Faur..

Godkendelse af svar
Fra : Faur_the_one

Dato : 03-11-03 17:01

Tak for svaret salesman.