/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
ikke til at finde ud af
Fra : DADAY
Vist : 286 gange
30 point
Dato : 01-11-03 17:14

Når man nu ikke kan klike sig ind på kandu, via e-mail, og må derfor gå på google og søge istedet, fordi der er et eller andet galt, og når man så er der, hvordan i h...... kommer man så ind og kan se de svar man har fået, for mig at se er der ikke noget man kan klikke på på forsiden
Flemming

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-03 17:25

Hvis det handler om, at du vil ind og læse svar på spørgsmål, du selv har stillet,
så går du bare ind i din hitorik.

Klik på dit brugernavn, så kommer du ind i din profil, og der finder du et
link til din historik.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-03 17:28

Nej, glem det, jeg ser nu, at du er almindelig bruger, og så har du slet ikke nogen historik.
Men så er løsningen, at du finder dine spørgsmål i den kategori, du har stillet dem i.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-03 17:34

Det sker ofte at man ikke kan kilkke sig ind på kandu via mail. Du behøver ikke at søge via google. Kandu er pt under omlægning. Hvis det er et spørgsmål, som du har svaret på kan du klikke på vis alle emner derefter den kategori, som spørgsmålet er i.
Og som rellom skriver klik på dit eget navn og derefter historik.
Du er ikke den eneste, der har været ude for det. Det sker en gang i mellem.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-03 17:40

Ans, det med historikken trak jeg tilbage igen, efter at jeg fandt ud af,
at DADAY er almindelig bruger.
For det er kun superbrugere, der har en historik.

Men DADAY, du kan da oprette dig som superbruger.
Det gør det hele meget nemmere - og så får du oven i købet 200 ledige
point oven i hatten.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-03 11:27

Når du får e-mail fra kandu.dk, kan du se i statuslinien på din browser hvad URL'en er, når du kører musen over linket. Denne URL skriver du så ind i din browsers adresselinie. Voila..

Men følg Relloms råd og bliv Superbruger. Det giver mange fordele.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-11-03 20:56

Du kan også h-klik på denne side>opret genvej>det bliver til skrivebordet.
Når du benytter genvejen så husk at opdatere.
Får du andre mails, udskifter du bare spørgsmåls nummeret i adresselinien og tryk enter
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:02

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>