/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Max Payne 1 - snydekoder
Fra : emil.norgaard
Vist : 379 gange
120 point
Dato : 01-11-03 16:18

jeg forstår ikke hvordn man sætter snyde metoden til.. Jeg ved at man skal skrive "-developer" efter filen MaxPayne.exe, men for det føste hedder min fil bare Max Payne. Og når jeg skriver det bagefter den, gider den ikke gå ind i spillet. jeg har heller ikke dos.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-11-03 16:49

Jeg har ikke selv prøvet, men tippet med -developer, findes feks. her http://www.cheatportal.dk/cheats/files/Max_Payne_2.phtml
og ser ud til kun at gælde Maxpayne 2
Prøv at indsætte denne sti i egenskaberne for genvejen "C:\Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer og tag gåseøjnene med.
Selve filen MaxPayne2.exe som ligger i dens mappe skal ikke have navnet ændret, og heller ikke genvejens navn, men kun stien.
Når du er kommet ind i spillet, ser det ud til at du skal bruge ~ som laves med altgr, i de fleste spil plejer det at være § der går ind i en rude hvor man skriver snydekoden.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-03 16:50

Gå ind under kontrolpanel >> mappeindstillinger >> vis og slå flueben fra i Skjul filtype nave i kendte filetyper
Så højre klikker du på Max Payne 2 genvejen på dit skrivebord >> Egenskaber og skriver -developer tilsidst i destination feltet Når du så er inde i selve spillet trykker du på ½ tasten og du kan så se en > nederst i venstre hjørne. Her skriver du dine snydekoder og trykker enter!

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 02-11-03 02:06

Hej..
Du kan prøve www.snyd.dk de har mange snyde koder men jeg ved ikke om de har den men prøv..
Bifkim

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-03 06:20

gælder osse Max Payne 1

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 09:43

Fik du det til at virke ?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 04-11-03 15:30

Det er bare sådan, at når jeg prøver at skrive -developer efter filnavnet, så giver den en besked der hedder:

Navnet 'C:\spil\MaxPayne\Maxpayne.exe-developer', der er angivet i boksen Destination, er ikke gyldigt. Kontroller, at stien og filnavnet er korrekt.

Måske har i evt. et svar til den også???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-11-03 16:16

"C:\Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe"-developer
Der skal nok stå sådan, har jeg skrevet, men nok uden mellemrum mellem sidste "gåsetegn og -
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 120 point
Dato : 04-11-03 16:42

Prøv den her link.. http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blmaxpayne.htm

her står så beskrevet hvordan man gør..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-11-03 17:08

Her er også en beskrivelse....

In order to to use any cheats, you must first enable what's called Developer
Mode. This is done easily. First, have a shortcut to Max Payne (generally on
your desktop). Edit the target file that the shortcut is a shortcut to like
this: add a " -developer" at the end, without the quotes. So, if the Target (or
similar thing) field in your shortcut currently reads

"C:\Program Files\Max Payne\MaxPayne.exe"

then change that to

"C:\Program Files\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer

In this example, the quotes do belong there. Anyway, when the shortcut has been
modified, then Developer Mode will be enabled.

During Max Payne, press F12 and a whole lot of text will pop up on the screen.
You can type various cheats. After entering in a cheat, press Enter and press
F12 twice to enable it. Note that it doesn't matter in cheats whether you enter
them in uppercase or lowercase, but so that the individual words can be seen
more clearly, I have put everything here in a mix, with each new word beginning
with a capital letter.

God - Enable God mode.

Mortal - Return to normal, non-God mode.

ShowFPS - Shows the game in first-person mode (I haven't tried this out yet).

To get individual weapons within the game, enter the following commands. I have
also included a code on how to get all weapons. If anyone finds a way to get
the Lead Pipe aside for using the code to get all the weapons, please email me.
I will post it here, and you will naturally be credited.

GetBaseballBat
GetDesertEagle
GetBeretta
GetBerettaDual
GetJackhammer
GetPumpShotgun
GetSawedShotgun
GetColtCommando
GetIngramDual
GetIngram
GetM79
GetGrenade
GetMolotov
GetSniper
GetAllWeapons

You can also use cheats to get painkillers, infinite ammo, and more Bullet Time.

GetPainkillers
GetInfiniteAmmo
GetBulletTime

There is another cheat mode too. I'm not sure what it's called. Instead of
using the " -developer" extension, use " -developerkeys". You will then be able
to press a key during gameplay and the following things will happen:

C - Toggles between the three modes of viewpoint. Mode 1 is the normal mode,
with your character viewed from behind. In Mode 2, you can investigate the
whole level with a free-moving camera (be warned - there are a few enemies that
actually don't show up unless your character gets within a certain distance of
him. I don't know why). In Mode 3, your camera stays fixed and your character
moves on the screen.

Delete - Makes you go to the previous start point (there are a number of start
points in each level).

Insert - Makes you go to the next start point (again, there are a number of
start points in each level).

F11 - Enables you to change the character. You can press Page Up and Page Down
to cycle between characters. You can be practically any character in the game
(plus, some characters come with unlimited ammo in various weapons).

Page Up - With the character changing mode enabled, the character becomes the
previous character.

Page Down - If the character changing mode is enabled, the character becomes
the next character.

With the character changing mode, you can change the character to become any of
the people in the game, such as the transit cop or Boris Dime, or even Max's
wife.

Mikael

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-11-03 10:10

Emil, du skal afslutte spørgsmålet, og give point, selvom du ikke syntes du fik svar?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:37

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 05-02-04 17:05

hej.. undskyld pointgivningen har taget så lang tid... har helt glemt at checke svarene.. D må blive mikael_hanna der får pointene

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 06-02-04 09:14

Tak. men så må du jo huske at uddele dem.!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:56

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-02-04 13:18

Du skrev ikke som jeg sagde: C:\Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe -developer men C:\spil\MaxPayne\Maxpayne.exe-developer
Kan du se der skal være mellemrum mellem exe og -
Så måske er det her hele fejlen ligger, det tror jeg.
Og husk så at lukke spørgsmålet, til den der kom svaret nærmest?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 15-02-04 09:55

hej.. Undskylder dybt at de ikke blev uddelt.. må ha glemt d. Fik tilsluttet snyde metoden vha. Mikaels hjælp..
Emil

Godkendelse af svar
Fra : emil.norgaard

Dato : 15-02-04 09:55

Tak for svaret mikael_hanna.