/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Konvertering af en MOV fil
Fra : pepsimax
Vist : 761 gange
100 point
Dato : 01-11-03 00:55

Hej med jer

hvordan konverterer jeg en mov fil

til et andet film format som

windows medie player kan læse

mvh
pepsimax

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-11-03 01:04

Du henter et gratis program:
http://teliadk.tucows.com/
Skriv feks MOV øverst til højre og vælger windows til højre
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 02:06

Her er også en side hvor man kan lære lidt mere omkring de forskellige film-typer.

http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=97/SubId=97/id=506/text=Codec+og+filmproblemer

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-11-03 08:52

Du kan prøve med denne fyr(gratis)
RAD Video Tools - convert MOV to AVI

http://www.webattack.com/get/radvideo.shtml
Manse9933
P.S har ikke selv prøvet programmet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-11-03 09:03

Nå det ser ud som webattack ikke har den fil mere så prøv her i stedet for>
http://www.pctip.ch/Downloads/dl/25329.asp
Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 10:48

>Manse9933

Når man een gang har converteret en .avi til .mov, og vil ændre tilbage til .avi, vil man ikke få en endnu ringere kvalitet ud af det ?

ellebye

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-03 11:01

aner det ikke,men når man convertere en fil så er det jo kun en kopi af
den originale fil man får ud af det,så man har originalen,altså vis man ikke sletter den,for at spare plads,jeg har som sagt ikke prøvet at convertere
MOV filer,det er muligt det vil foringe kvaliteten.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-11-03 11:05

forringe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:26

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 03-02-04 14:02

Tak for svaret Manse9933.