/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Benji Vildbasse syg
Fra : alice_trauelsen
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 18-02-02 09:38

Hej
Vores lille Benji, som vi også kalder Vildbassen, er syg igen. Det er ikke så længe siden han sidst lå hen, og vi gør hvad andre siger vi ikke skal, (det er jo bare en killing :(((
Vi tager til dyrlægen med ham. Han blev rask og Vilbassen igen. Men igår begyndte han bare og ligge, ville ikke spise eller noget som helst. Han var næsten helt væk til morges, så selvfølgelig gjorde vi det. Else har været hos Dyrlægen med ham her til morges. Mere end 40 i feber og en luftvejsinfiksion og nu på peneselin. Håber vi snart får vores Vildbasse tilbage igen.
Mange hilsner
Alice

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-02-02 09:44

Hej Alice
Åh, det lille pus, godt I tager jeg så godt af ham.
God bedring med ham.
Hilsen Denise
"alice_trauelsen" <alice_trauelsen.news@kandu.dk> wrote in message
news:dW2c8.15127$5L3.656895@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Vores lille Benji, som vi også kalder Vildbassen, er syg igen. Det er
> ikke så længe siden han sidst lå hen, og vi gør hvad andre siger vi ikke
> skal, (det er jo bare en killing :(((
> Vi tager til dyrlægen med ham. Han blev rask og Vilbassen igen. Men igår
> begyndte han bare og ligge, ville ikke spise eller noget som helst. Han
> var næsten helt væk til morges, så selvfølgelig gjorde vi det. Else har
> været hos Dyrlægen med ham her til morges. Mere end 40 i feber og en
> luftvejsinfiksion og nu på peneselin. Håber vi snart får vores Vildbasse
> tilbage igen.
> Mange hilsner
> Alice
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-02-02 11:23

Hej Alice !

God bedring til Vildbassen...*S*

Hilsen
Anya.

"alice_trauelsen" <alice_trauelsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dW2c8.15127$5L3.656895@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Vores lille Benji, som vi også kalder Vildbassen, er syg igen. Det er
> ikke så længe siden han sidst lå hen, og vi gør hvad andre siger vi ikke
> skal, (det er jo bare en killing :(((
> Vi tager til dyrlægen med ham. Han blev rask og Vilbassen igen. Men igår
> begyndte han bare og ligge, ville ikke spise eller noget som helst. Han
> var næsten helt væk til morges, så selvfølgelig gjorde vi det. Else har
> været hos Dyrlægen med ham her til morges. Mere end 40 i feber og en
> luftvejsinfiksion og nu på peneselin. Håber vi snart får vores Vildbasse
> tilbage igen.
> Mange hilsner
> Alice
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-02-02 13:01

Det var da trist.
Hvor længe har han været skrantende?
Hvor længe har han haft så høj feber?
Hvor gammel er han?
Jeg formoder jeres dyrlæge tager blodprøver og gør alt hvad han kan for
Benji - det er absolut ikke normalt for en killing at have så høj feber
og være så sløv.
Krydser fingre og poter for jer her i Kokkedal.
mvh Camilla

"alice_trauelsen" <alice_trauelsen.news@kandu.dk> wrote in message
news:dW2c8.15127$5L3.656895@news010.worldonline.dk...

> Hej
> Vores lille Benji, som vi også kalder Vildbassen, er syg igen. Det er
> ikke så længe siden han sidst lå hen, og vi gør hvad andre siger vi ikke
> skal, (det er jo bare en killing :(((
> Vi tager til dyrlægen med ham. Han blev rask og Vilbassen igen. Men igår
> begyndte han bare og ligge, ville ikke spise eller noget som helst. Han
> var næsten helt væk til morges, så selvfølgelig gjorde vi det. Else har
> været hos Dyrlægen med ham her til morges. Mere end 40 i feber og en
> luftvejsinfiksion og nu på peneselin. Håber vi snart får vores Vildbasse
> tilbage igen.
> Mange hilsner
> Alice

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : miio

Dato : 19-02-02 15:22

Hej Alice

Jeg har selv to katte så jeg ved godt hvor slemt man har det når de er syge, har også tit hørt hvorfor ofrer du alle de penge på dem, afliv dem dog alligevel, men jeg mener at har man først anskaffet dyr så skal man også være god ved dem.
Rigtig god bedring med ham
Mange hilsner fra Merete

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 19-02-02 18:26

Hej
Benji må være omkring 4 måneder nu. Et par dag har han skranket. Han havde 40.7 i feber. Nu har han det lidt bedre efter et skud peneselin og piller. Vi er glade over at han nu kommer luskende når vi går ud til ham. Hvad er penge mod vores elskede dyr. For os er det heller dyrlæge en gang for meget end for lidt. Vi kan aldrig bare lade et dyr ligge når det er sygt. Så er vi ligeglade med hvad det er for et af vores dyr, om det er fugle, katten, kaninen, hængebugsvinet eller hestene.
Mange hilnser
Alice
www.alice-trauelsen.dk

Kommentar
Fra : 4486

Dato : 11-03-02 11:36

Hej Alice.
Først og fremmest blev jeg rigtig glad da jeg så dit indlæg.ikke mange vil gøre alt for deres dyr. Jeg vil bare fortælle at mig og min kæreste er også sådan. Vi har en 2 årig hankat, som er vores lille "baby". Han er lidt uheldig, for en dag vi ikke kunne finde ham sov vi med åben dør. Dagen efter da vi vågnede lå han i sengen men kunne ikke bevæge det ene ben. Det var brækket, og de snakkede om aflivelse. ikke tale om. mig og min kæreste sørgede for at de gjorde alt, men efter et stykke tid og en svær operation er han nu helt rask igen. Operationen kostede 6000 kroner,men vi afliver da heller ikke hinanden for et brækket ben. Efter det har vi brugt adskillige flere penge på ham. Men når man anskaffer sig et dyr, skal man da også behandle det godt, så derfor tager jeg hatten af for dig. Jeg håber din kat har det bedre, men et godt råd. Prøv evt råd fra flere dyrelæger.det gjorde vi, og har nu en dejlig og rask kat

Kommentar
Fra : 4486

Dato : 11-03-02 11:38

Hej Alice.
Først og fremmest blev jeg rigtig glad da jeg så dit indlæg.ikke mange vil gøre alt for deres dyr. Jeg vil bare fortælle at mig og min kæreste er også sådan. Vi har en 2 årig hankat, som er vores lille "baby". Han er lidt uheldig, for en dag vi ikke kunne finde ham sov vi med åben dør. Dagen efter da vi vågnede lå han i sengen men kunne ikke bevæge det ene ben. Det var brækket, og de snakkede om aflivelse. ikke tale om. mig og min kæreste sørgede for at de gjorde alt, men efter et stykke tid og en svær operation er han nu helt rask igen. Operationen kostede 6000 kroner,men vi afliver da heller ikke hinanden for et brækket ben. Efter det har vi brugt adskillige flere penge på ham. Men når man anskaffer sig et dyr, skal man da også behandle det godt, så derfor tager jeg hatten af for dig. Jeg håber din kat har det bedre, men et godt råd. Prøv evt råd fra flere dyrelæger.det gjorde vi, og har nu en dejlig og rask kat

Kommentar
Fra : 4486

Dato : 11-03-02 11:38

Hej Alice.
Først og fremmest blev jeg rigtig glad da jeg så dit indlæg.ikke mange vil gøre alt for deres dyr. Jeg vil bare fortælle at mig og min kæreste er også sådan. Vi har en 2 årig hankat, som er vores lille "baby". Han er lidt uheldig, for en dag vi ikke kunne finde ham sov vi med åben dør. Dagen efter da vi vågnede lå han i sengen men kunne ikke bevæge det ene ben. Det var brækket, og de snakkede om aflivelse. ikke tale om. mig og min kæreste sørgede for at de gjorde alt, men efter et stykke tid og en svær operation er han nu helt rask igen. Operationen kostede 6000 kroner,men vi afliver da heller ikke hinanden for et brækket ben. Efter det har vi brugt adskillige flere penge på ham. Men når man anskaffer sig et dyr, skal man da også behandle det godt, så derfor tager jeg hatten af for dig. Jeg håber din kat har det bedre, men et godt råd. Prøv evt råd fra flere dyrelæger.det gjorde vi, og har nu en dejlig og rask kat

Kommentar
Fra : 4486

Dato : 11-03-02 11:43

Hej Alice.
Først og fremmest blev jeg rigtig glad da jeg så dit indlæg.ikke mange vil gøre alt for deres dyr. Jeg vil bare fortælle at mig og min kæreste er også sådan. Vi har en 2 årig hankat, som er vores lille "baby". Han er lidt uheldig, for en dag vi ikke kunne finde ham sov vi med åben dør. Dagen efter da vi vågnede lå han i sengen men kunne ikke bevæge det ene ben. Det var brækket, og de snakkede om aflivelse. ikke tale om. mig og min kæreste sørgede for at de gjorde alt, men efter et stykke tid og en svær operation er han nu helt rask igen. Operationen kostede 6000 kroner,men vi afliver da heller ikke hinanden for et brækket ben. Efter det har vi brugt adskillige flere penge på ham. Men når man anskaffer sig et dyr, skal man da også behandle det godt, så derfor tager jeg hatten af for dig. Jeg håber din kat har det bedre, men et godt råd. Prøv evt råd fra flere dyrelæger.det gjorde vi, og har nu en dejlig og rask kat