/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i eller M55
Fra : TariLiex
Vist : 1398 gange
50 point
Dato : 31-10-03 18:30

Jeg har fået tilbudt at bytte min M55 til en T68i, nogle der kan komme med gode råd, fordele ulemper...? Jeg syntes M55 er meget langsom til at vise billeder (bladre i dem) er T68i'eren det? Er der polyfoniske på T68i?? Og sådan noget... HJÆLP

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 31-10-03 20:57

Hey.

Mener ikke at der er polyfoniske toner på T68i, men det er en stabil mobil. Softwaren er stabil og hurtig. Derudover er Bluetooth og inferrød delen altid bedst på Ericsson telefoner.

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 02-11-03 01:36

Gå ind på dette link, hvis du ikke kender det i forvejen: www.gsmarena.com. Der kan du sammenligne næsten alle telefoner i detaljer.
Har ikke selv en M55 men en t68i og synes selv at den er langsom at vise bevægelige billeder(animationer).
Men jeg synes at hvis det kan lade sig gøre, må du selv sidde og vurdere dette mens du har begge telefoner i hånden.

God fornøjelse!

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 02-11-03 01:37

det var altså www.gsmarena.com...mangler lige m-et. sorry

Kommentar
Fra : thomas78

Dato : 02-11-03 10:09

jeg har en t68i og jeg syntes at den ikke dens billeder er gode de er meget sløret men den er så god på mange andre måder men du skulle tage og se om du kunne prøve den anden i et skykke tid så kan du danne din egen mening o den m55

Accepteret svar
Fra : salesman

Modtaget 50 point
Dato : 02-11-03 23:55

Man skal se på det fra sit behovs vinkel. Dvs. Hvad skal jeg bruge telefonen til. Hvad er vigtigt for mig. Er det vigtigt at kunne bruge bluetooth produkter som trådløst hovedsæt? at kunne læse/skrive mails direkte fra min mobil? skal man have bilinstallation i bilen? Kender jeg andre der har samme produkt og vil kunne hjælpe? spiller designet en stor rolle?
stil dig selv en masse spørgsmål og se hvilken mobil der kan det meste udfra dit behov.....

salesman

Kommentar
Fra : Heidi_S

Dato : 17-11-03 15:03

Hej!...
Jeg har selv en T68i!... Der er ikke polyfoniske toner på den! Den er rimelig hurtig til at vise billeder, det kommer an på hvor meget plads der er på den. Hvis du bytter med din M55 vil jeg råde dig til at lade vær, med at bruge penge på et Kamera! Kameraret er dårligt. Men hvis du bestiller billeder i et blad, er der ingen problemer!! Det er bare fordi at kameraret er dårligt!

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 01-09-04 14:05

Tak for svaret salesman.