/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan kun gemme billeder som bmp
Fra : Jamex
Vist : 262 gange
20 point
Dato : 31-10-03 18:06

Lige fra dag til dag kunne jeg ikke gemme billeder uden den gemmer det som bmp og som ' ikke navngivet ', og jeg kan ikke vælge i boxen om det skal være den ene eller anden fil type, men hvis jeg skriver ex: fedbil.jpg, er der ikke noget problem, men det er lidt beværligt i længden! Er der nogen der ved hvad der at gøre eller har nogle gode råd?

Mvh.

Gregers

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-03 18:11

Prøv at gå ind under funktioner >> indstillinger og slet filer under midlertidige internet filer

Kommentar
Fra : Jamex

Dato : 31-10-03 18:43

Jeg glemte lige at skrive at jeg køre xp pro.

Tedd, jeg kan ikke finde mappen, tror ikke den er på xp!?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-03 18:49

Det er i Internet Exporer! Når du åbner den går du op under funktioner og indstillinger!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-03 18:56

Her er også nogle flere ider,klik på ?
Why isn't the option to save as a .jpg available

http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-03 18:59
Kommentar
Fra : catbody

Dato : 31-10-03 19:02

Som "tedd" skrev tøm dine midlertidige internetfiles.
Kan også gøres på denne måde: Start -> Programmer -> Tilbehør -> Diskoprydning

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 31-10-03 19:02

Som "tedd" skrev tøm dine midlertidige internetfiles.
Kan også gøres på denne måde: Start -> Programmer -> Tilbehør -> Diskoprydning

Godkendelse af svar
Fra : Jamex

Dato : 31-10-03 19:06

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : Jamex

Dato : 31-10-03 19:09

Takker også alle andre for hjælpen og hurtig respons, det har generet mig længe, og frygtede reinst.