/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vurdering af gammel brændeovn?
Fra : thomasf
Vist : 2440 gange
20 point
Dato : 18-02-02 06:03

Jeg er den stolte nye ejer af en gammel lejlighed indeholdende en gammel brændeovn, som jeg desværre ikke kan holde ud at se på mange dage mere. Er der nogen derude som ved hvem man kan bede om at vurdere om ovnen har en økonomisk værdi før jeg forærer den væk i Den Blå Avis? Eller er der nogen som kender en brændeovnsforhandler som evt. vil være villig til at tage en gammel antik brændeovn i bytte for en nyere model?

mvh thomasf

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 20 point
Dato : 19-02-02 11:52

Hej Thomas,

Prøv http://www.toftegaardsovne.dk som sælger og renoverer gamle ovne. Måske kan du få en aftale i stand med dem. Jeg går ud fra, at du - pr. telefon /mail - kan beskrive din ovn og høre om den er salgbar. Idé ?

m.v.h. Lise k

Kommentar
Fra : Ancema

Dato : 27-07-02 07:47

Hej Thomas
Du kan også sende et billede til www.antikbrevkassen.dk - de er gode til vurderingerne og de kan eventuelt hjælpe dig med at sælge ovnen, hvis du da stadig ejer den.

Kommentar
Fra : jeanette999

Dato : 17-10-02 11:27

Hej Thomas,

Hvis du stadig har brændeovnen kunne jeg være interesseret.