/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Chihuahua hvalp/tæve
Fra : 25
Vist : 1657 gange
70 point
Dato : 30-10-03 23:03

Er der nogen der ved, hvor der er nogen der har en lille chihuahua hvalp/tæve, den må også gerne være lidt ældre. Det SKAL være en tæve.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-03 23:24

Prøv at søge på www.google.dk der er flere kenneler bl.a. http://www.kennel-birkedal.dk/chihuahua.htm

mvh ans

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 70 point
Dato : 31-10-03 07:59

I klubben for små selskabshunde, er der en hvalpeliste hvoraf det fremgår hvor der er hvalpe www.canis-minor.dk
Eller du kan kigge på hvalpelisten hos DKK www.dansk-kennel-klub.dk - Det er hunde med stamtavler du finder på disse sider. Ellers er der jo "gratis aviserne" www.gulgratis.dk og www.dba.dk Her er der også mulighed for at købe "brugte" hunde. Du kan også få tilsendt en "opdrættervejviser" hos DKK tlf. 56188100 og herefter ringe til nogen af opdrætterne for at høre hvornår de har hvalpe.

Hilsen Karin

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 31-10-03 08:06

PS. Der er 3 tævehvalpe, født d. 7/10 2003 hos Karin Ulrich tlf: 97578443

Hilsen Karin

Kommentar
Fra : 25

Dato : 31-10-03 10:09

Hej Kari

Hvor i landet er det? Er det dig selv der har hvalpe? Som sagt jeg er meget fasineret/småforelsket i denne race. Er det med pels?

hilsen Conny

Kommentar
Fra : 25

Dato : 31-10-03 10:13

Til a.n.s.

Jeg har prøvet Google, og har da også set kennel Birkedal, men det skræmmer mig, de har så mange hunderacer i samme kennel. Hvordan kan man undgå en ferkert parring, og ikke mindst varetage så mange racers tarv?

Conny

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 31-10-03 10:43

Nej det er ikke mig der har hvalpe, jeg fandt dem på DKK hvalpeliste. Men jeg tror det er i Jylland, efter tlf. nummeret.
Prøv at ringe og snakke med dem, så kan du få en masse oplysninger.

Hilsen Karin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-03 11:00

Det nummer som k.j.k henviser til er Harry Kusch og Karin, Mogenstrupvej 17, Mogenstrup, 7870 Roslev, som er beliggende i Nordjylland i nærheden af Salling og Limfjorden.

Forstå godt at du er i tvivl, hvis du skal købe en hund i en kennel, hvor der er flere racer.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-03 11:08

De tæver, der er til salg der er langhåret.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : 25

Dato : 31-10-03 15:04

Tak for svaret k.j.k.

du har givet mig nogle muligheder at vælge imellem

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-11-03 16:47

ØV ØV ØV HULK HULK

Alle steder hvor jeg søger Chihuahua hvalp/tæve er de bare reserveret allesammen, så jeg må være lidt tålmodig, jeg ved godt de korthårede, er de oprindelige af racen, men jeg kunne godt tænke mig, at have en med lidt hår. Men det er absolut ingen betingelse!

Så hvis der er nogen der kender nogen o.s.v. vil jeg meget gerne høre om det.

Kommentar
Fra : gulsko

Dato : 22-02-04 12:41

HEJ 25
Jeg ved godt det er lang tid siden at dette indlæg har været i men jeg vil fortælle dig at vi har 3 hvalpe til salg som er født den 3/2 og er salgs klar den 3/4 det er 2 tæver og 1 han.
De er langhåret.
Med Venlig Hilsen
Gulsko