/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Problemer i Windows Explore.
Fra : Bifkim
Vist : 438 gange
20 point
Dato : 30-10-03 22:34

Når jeg går på nette så skriver den nogle gange Explore har udført en ulovlig handling også går den ud hvad skal jeg gøre jeg håber der en der kan hjælpe mig..
Jeg har Windows 98..
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 30-10-03 22:43

Hej Bifkim

1. Opdater/geninstaller din explore evt. fra microsoft update.
2. Din PC har måske for lidt ram, i forhold til dine kørende programmer/start programmer.
Micjo

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 30-10-03 23:51

Hent alle opdateringer ved microsoft update, og test hele computeren for virus.
Se også hvad der kører i joblisten programmer, (Ctrl+Alt+Delete), skriv dem ned og send dem herind, så kan vi se om der er noget mystisk.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 31-10-03 12:00

hvad med geninstaller explorer,hvad med ram,hvor meget ram har du.du kan også hente updates til din explorer.

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 31-10-03 12:01

hvad med geninstaller explorer,hvad med ram,hvor meget ram har du.du kan også hente updates til din explorer.

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 31-10-03 12:02

hvad med geninstaller explorer,hvad med ram,hvor meget ram har du.du kan også hente updates til din explorer.

Godkendelse af svar
Fra : Bifkim

Dato : 31-10-03 18:15

Tak for svaret pallebhansen.