/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Halloween (Mango)
Fra : Toupie
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 30-10-03 21:22

Hej Mango

Jeg kommer dig lige i forekøbet, med vores Halloween tråd - men jeg skal lige høre dig, om du har fået købt det gelé?? og om du har fået lavet det

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-03 00:22

Lyder spændende! Er der mudderbrydning osse? Sorry min fantasi er lidt løbsk disse dage

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-10-03 00:35

Tedd

Ingen mudderbrydning, men laver vi en voksenudgave, kan vi godt inkludere det

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-03 19:57

Hej..ja jeg fik lavet gelèn..den blev bare ikke særlig god *GG* Den ville ikke stivne ordentligt *GG*
Men jeg fik lavet mit "grønne Dracula Bræk" Og "Sort Heksehår" m/ kogte larver !!

Du skulle se de tøser De var 9 stk. og de 5 spiste kun af pastaen...indtil jeg med store bogstaver forlangt at de skulle smage...de resulterede i at de 4 af dem smagte, men spiste ikke det helt store..den 5. er SÅ kræsen og møgstædig!! Hele klassen er forøvrigt meget kræsne, så det er svært at lave noget alle kan li`.

Nå men min søn startede jo med at lave et fantastisk flot tryllesjov, på 1 1/4 time..og jeg kan fortælle dig at det var flot!
Vi havde brugt hele den forrige eftermiddag til at lave scenen..jeg har taget nogle billeder og finder lige en hjemmeside (min søn har adskillige) hvor jeg lægger dem ud, så i kan se dem! (skal altså liiige have ham til at hjælpe *GG*)
De var også ude og Trick og treat...og det gav virklig godt: 170 kr (ja der var dælme nogen der gav penge også) og ca en tupper bageskål fyldt med slik og kager...og det skulle jeg naturligvis fordele bagefter *GG* Pyyha...Det endte med at jeg tog håndfulde og proppede i og så fik de udleveret posen når de blev hentet..skulle ikke ahve noget af at de sad og samlignede*GG*
Så, det blev en kanonfest...ups, lavede da også Græskar Pie og den blev bare god !!

Sus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-11-03 22:06

Hej Mango

Sikke kreative i har været *LOL* og herligt det blev en succes

Jeg har gået med en virus på ballance-nerven og havde i min naivitet troet den ville nå at forsvinde inden......det gjorde den bare ikke, så sjovt var det bestemt ikke for mig og det helt vilde kreative blev det heller ikke til, men ungerne - 7 stk. - hyggede sig nu gevaldigt og mente jeg havde været ret kreativ med min most hjernemasse velkomstdrinks, min edderkopperede til hovedret og abehjerne til dessert mm. - og oprydningen dagen derpå, viste da også tegn på at de havde moret sig

Glæder mig til at se billederne

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Toupie