/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvad er der vejen med min skærm ?
Fra : Surf
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 30-10-03 20:24

ja hvad er der vejen med min skærm. min ven som har opgradderet min com for mig siger at min skærm er for mørk. og det har han også delt ret i. jo hvis ati kontrol panelt stod på default i gamma så kan man næsten ikke se noget. så derfor må jeg lige rette den så det bliv lidt mere lysser. så hvad er der galt med min skærm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-10-03 20:42

Hvis det er en stor opgradering, så kan det være at den "rigtige" driver til skærmkort eller skærm mangler.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-10-03 00:32

Det kan være et driverproblem, men hvis skærmen er en del år gammel kan det også være den trænger til en udskiftning.

ellebye

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål