/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
melody mini
Fra : zeck
Vist : 338 gange
200 point
Dato : 30-10-03 16:42

jeg har en melody... som køre ca. 30-40 men det er ikke rigtig nok... så jeg ville gerne pille skiverne ud....

men jeg ved ikke hvor de sider og hvordan de ser ud er der nogen der kan hjælpe..???

og jeg har os hørt noget om at det ikke giver noget at tage skiverne på en melody er det rigtigt..??

der sidder en membran plade i indsugningen men den er lavet som en singel selv om der er plads til en dobbelt... jeg har ledt og ledt men kan ikke finde et sted hvor man kan købe en dobelt..
men kan man fjerne membranen...?? eller kan man købe en til en anden knallert(hvis ja hvad for en)..??? eller kan man selv lave en dobelt og hvordan..??

jeg har allerede nu taget plumben ud af studsen, planed topstykket, lavet luftfilteret om og filet kabuen op...
men den vil bare ikke op i fart...

--zeck--

p.s. stave fejl er gratis

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-10-03 16:50

Hejsa
prøv at her her
http://www.kandu.dk/dk/spg/4375

Kommentar
Fra : sonicmads

Dato : 23-11-03 19:32

Der sidder en ring midt i forreste remskive, sæt denne om bagved remskiven. Den kommer nok til at køre 45-55 km/t

Kommentar
Fra : luciano666

Dato : 16-04-04 21:01

du kan også plane topstykket nogle få mm. 1-2... hvis du er heldig så kommer den til at køre 60,
det gjorde en af mine venners... det eneste han havde gjort var at plane topstykket... så prøv det!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:15

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?