/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Software upgrade til SE T68i
Fra : ostemanden
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 30-10-03 13:16

Hej... Jeg har lige anskaffet mig en T68i, men den går i stå hvis man beder den om forskellige ting... Jeg har hørt fra venner og bekendte at man bare skal have opdateret softwaren?? Jeg har datakabel, men hvor finder jeg softwaren til at opdatere softwaren i telefonen?? Kan man???

Accepteret svar
Fra : banditten2002

Modtaget 210 point
Dato : 30-10-03 13:36

Nej du kan ikke bare opdatere firmwaren, den skal flasches op, og det kræver et andet kabel, end et datakabel. Du kan kontakte sony ericsson via deres hjemmeside.... Og der kan du få adressen på et værksted som kan hjælpe dig, det er den legale måde og gøre det på...

Du kan også kontakte et firma der unlocker telefon, og der koster det mellem 50 til 100 kr og få den opdateret, feks www.unlock.dk

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 30-10-03 13:49

Der er ingen mulighed for selv at gøre det??? Med mindre man erhverver sig et flash kabel???

Kommentar
Fra : banditten2002

Dato : 30-10-03 15:33

Nej det er der ikke, det kræver også noget sortweare og gøre det med, og hvis du gør det forkert har du en DØD telefon, men altså at give en 100 kr....... for at få opdateret sin telefon, det er en god investering...

Har selv fået flaschet en T 300 til en T310, og det virker*S*

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 31-10-03 07:10

ok tror bare jeg tager den til forhandleren og lader ham gøre det... der går det jo ind over garantien... men det tager bare et stykke tid (10-14 dage)... Det er jo en desideret fejl ved telefonen.... Og jeg kan ikke bare få den byttet, eftersom jeg har fået låst den op...