/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til Tarzan PS1
Fra : Mallie
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 30-10-03 12:04

Jeg har brug for hjælp til at gennemføre banen "Tarzan til undsætning" i Tarzan spillet til PlayStation 1.

Hvordan kommer man forbi de mennesker der er i lejren, (efter at man har reddet på elefanten) Jeg bliver ved med at blive slået ihjel

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 30-10-03 12:20

Hedder spillet bare Tarzan? Der findes mange walkthroughs på nettet men det kræver jo spillets fulde titel og helst den engelske titel! Hvis man så bruger f.eks. www.google.dk og i søge feltet skriver spillets titel og bagefter walktrough plejer der at dukke mange sider op!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-10-03 12:22

skriver walkthrough! mener jeg! Skal sgu lære at stave!

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 30-10-03 12:33

Desværre, jeg kan finde "snydekoder" på den måde så jeg kan komme videre, men det er jo ikke det jeg vil. Jeg vil vide hvad jeg skal gøre for at komme forbi dem.....?

Kommentar
Fra : ArcadipaNe

Dato : 04-11-03 14:22

well.. en Walkthrough er ikke en kode.. det er en guide hvor der står alt hvad du skal/kan gøre.

prøv evt. www.gamerevolution.com der finder du Guides/cheats til de fleste spil.

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 11-11-03 13:48

Tak for svaret tedd.