/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kindben..????
Fra : supernoob
Vist : 3640 gange
100 point
Dato : 30-10-03 05:36

Hej

Kan man gore sine kindben mere tydlige pa nogen made....????

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 30-10-03 05:37

Selvfolgelig uden en operation.... :)

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 08:30

HAHA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-10-03 11:00

Ja du kan bruge rouge (kindrødt)....men nu kan jeg ikke se om du er en pige eller en dreng?

Hvis man lægger rouge på kindbenene, fremstår de tydligere, dog skal man ikke overdrive og kun lægge rougen fra ca øjets yderste spids og bagud...hvis det giver nogen mening

25....hvorfor griner du?

Venligst
Mango

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 12:43

P.g.a. man kan godt misforstå den, især hvis man ikke ved ,hvilket køn der spørger, jeg har nemlig arbejdet sammen med en dame, som meget gerne ville være tykkere, hun ville gerne have mere sul på kroppen ,altså også kindbenene fremhæmhævet

Derfor haha ,-)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-10-03 13:54

Ja, du må undskylde Jeg forstår stadig ingenting...er jeg langsom eller sådan noget ?

Mango

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 14:09

Måske eller også har vi forskellig humor

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-10-03 14:49

Du kan ikke forklare mig det? Har ellers en bred humoristisk sans..kan bare ikke fange den her!!

Mango

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 30-10-03 17:06

Hej Supernoob

Du kan godt fremhæve dine kindben og du kan gøre dem tydeligere. Det kommer an på din ansigtsform og om du synes dine kinder ser for tykke ud, eller om de ser for tynde ud, det har meget at sige hvordan du lægger din make-up. Jeg hader når mennesker sminker folk, så man virkelig kan se at der er lagt rouge på. Det skal lægges kun for at gøre dine kindben/kinder smukkere. Bare en skygge effekt. Nu er jeg selv en være sminke dukke, jeg elsker make-up. Og jeg er også proffesional make-up artist, så jeg kan godt styre det og gøre det ordenligt. Der er mange måder at påføre skygger på kindben og mange farver man kan vælge. Jeg synes det er flot at lave skyggen i en trekantet, rund form, altså bredest fra øret også hen mod næsen. Du kan også påføre skyggen, på selve kinderne, dem der stikker ud når du smiler... men igen det kommer an på din ansigtsform. Men det SKAL ikke være volsomt, det skal blendes blidt ud, så det passer til resten af dit ansigt og hudfarven. Det er lidt svært at vejlede dig, når man ikke kan vise dig hvordan. Det er ligesom at forklare en person hvordan de skal male et maleri.

Mvh
Gisele

P.s. Hvis du bor i Kbh, så gå ind til Magasin og bed en fra MAC til at vise dig hvordan du skal gøre. De har nogle dygtige make-up artister. De har også nogle sketcher med ansigter hvor de kan ligge skyggen, som du kan tage med hjem...

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 30-10-03 22:16

Bare joking....undskyld....

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 22:49

Ja, det var det, som jeg nok fornemmede fra starten.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 22:51

-.)

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 22:53

rart med humor

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 31-10-03 00:37

Skide skægt!! Bare brug min tid på at gøre mig til grin...
Synes også det var et lidt anderledes spørgsmål..
Jeg skære næsten altid mine svar ud i pap.. Og denne gang for ingen grund...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-03 12:40

Ja, det er fint med humor...specielt når man ikke kan fatte den

Mvh.
Sus

Kommentar
Fra : kirsten44

Dato : 06-11-03 12:42

Efter sigende skulle nogle (kender en) højt betalte topmodeller i U.S.A. få trukket de sidste to kindtænder i over samt undermund ud for at blive mere hulkindet, og dermed fremhæve kindbenene mere. Også en mulighed, om end lidt drastigt!

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 15-11-03 22:08

Hej Supernoob.

Du skal ligge en mørk skygge under kindbenene, hvis du laver trutmund og samtidig suger kinderne lidt ind, kan du se hvor skyggen skal ligges.
Brug en størrer børste så bliver resultatet mere naturligt.
Hvis du normalt bruger rouge på kinderne kan du bibeholde denne farve på selve kindbenet og som den mørkere skygge under kindbenet evt. bruge "solskinspudder" som fåes i alle mærker.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 16-11-03 16:47

Glad_pige....

Har du ikke læst indlægende?! Det var en joke...

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 16-11-03 18:15

Okey...fed humor...HMMMMF
Så luk dog spørgsmålet Supernoob

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 16-11-03 18:19

Men nej jeg fangede sgu` ikke lige den med joken.... ellers et temmelig relevant spørgsmål for mange, vil jeg mene....såååå mon ikke nogle alligevel har fået noget ud af det