/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Card-clip
Fra : mollymor
Vist : 834 gange
100 point
Dato : 30-10-03 00:52

Hej

Er der nogen af jer, der ved hvor jeg kan købe en clip (nummerholder til udstillingsbrug - ved ikke lige hvad den hedder på dansk) med en golden retriever i "guld"?
Havde håbet jeg kunne finde en i Dortmund, da der fornylig var en stor udstilling, men desværre ingen held der.

Mange hilsener fra
Lisbeth

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 08:25

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål!

Kommentar
Fra : mollymor

Dato : 30-10-03 11:55

Hej 25

Ja hvordan skal jeg nu forklare det.....

Når man udstiller får man et nummer udleveret, og det nummer kan man befæstige på tøjet med en sikkerhedsnål eller den tingest jeg altså leder efter.

Det er ligesom en clip hvorpå der sidder en lille "figur", der forstiller en golden retriever. Nogle specialklubber har dem til salg ved jeg, men desværre ikke DRK.

Jeg har en af slagsen, men med motiv af en anden hunderace. Den har jeg fået af en veninde, som i sin tid købte den i Sverige til en udstilling.

Mon dette var en lidt bedre forklaring? Jeg er sikker på, at folk, der udstiller er helt klar over hvad jeg mener, for de har sikkert set andre udstillere med disse clips hvis de da ikke selv har en med "deres" race.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 30-10-03 12:47

Har du spurgt hos Dansk Kennel Klub? De må da kunne henvise til et sted, hvor du kan købe den.

Kommentar
Fra : pba72

Dato : 30-10-03 13:05

Hej Lisbeth

Dette link er til en butik i Lund (Sverige- 30 km fra København). Hun har alverdens ting til udstilling og div. hunde ting, og har often i stand på de svenske udstillinger. Hvis du ringer til hende, forstår hun fint dansk.
Jeg er næsten sikker på det er noget hund kan finde.

http://www.satchmos.net

Peter

Kommentar
Fra : mathilde

Dato : 30-10-03 14:05

Jeg har set dem til de danske udstillinger. Jeg har godt nok ikke kigget efter om de har til goldens, men de havde andre meget mere sjældne racer, så mon ikke de har en golden?
Det er bare at møde op lidt før, så du har tid til at gå og snuse.

Mathilde.

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 30-10-03 18:44

Prøv hos www.tholo.dk eller www.kennel-maj.dk På standene hos DKK udstillingen i Herning, i den kommende week-end kan du helt sikkert finde dem. Sidste men sikre mulighed er at gå ind på www.loppetjansen.dk og sende en forespørgsel, så vil du få tilbudt varen efter få dage.

Hilsen Karin

Kommentar
Fra : mollymor

Dato : 30-10-03 22:15

Tusind tak for de hidtidige svar. Nogle af mulighederne er afprøvet, men desværre uden resultat og de øvrige skal jeg lige kigge på.

Karin, jeg har faktisk lige været i Herning i sidste uge, men da jeg bor 795 km væk kommer jeg ikke igen forløbig, så desværre misser jeg udstillingen .

Håber stadig, der sidder en, der lige ved hvor de kan købes, så bliver jeg rigtig glad
.

Mange hilsener og tak til jer alle!
Lisbeth

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 23-11-03 18:29

Hej mollymor !

Jeg har fundet dine clips - er du stadig interesseret ??

Karin

Kommentar
Fra : mollymor

Dato : 23-11-03 18:40

Hej Karin

Ja, det er jeg da helt bestemt. HVOR kan jeg få den???

Mange hilsener fra Lisbeth :0)

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-03 20:20

Den kan købes hos Perler fra MORTEN, tlf. 56 87 14 44

Har set den på udstilling i Odense i dag

Karin

Kommentar
Fra : mollymor

Dato : 23-11-03 22:08

Hej Karin

Tusind tak, du er da en engel (håber disse smileys kommer til at se rigtige ud!
Jeg er meget glad for, at du huskede mit indlæg.

Jamen så kan jeg jo godt lukke og slukke dette indlæg.

Lisbeth

Godkendelse af svar
Fra : mollymor

Dato : 23-11-03 23:04

Mange tak for det meget konkrete svar. Jeg vil prøve at ringe til dem snarest muligt.

Mange hilsener fra Lisbeth

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 23-11-03 23:18

Ja du var i mine tanker i dag på udstillingen. Jeg overvejer at købe dem til min internetbutik, men ved ikke rigtigt om der er så mange der vil bruge dem. Å hvor er den sød fisken, hvordan laver du den ?

Karin

Kommentar
Fra : mollymor

Dato : 24-11-03 08:23

Jeg synes også engelfisken er ret sød. Den er på smileylisten her på siden og den består af et o, et kolon, en bindestreg og en parantes(højreparantes)

Har du en internetbutik? Hvad hedder den? Tror du ikke, der er en del, der gerne vil have dem med deres race hvis de ved de eksisterer? Som du bl.a. kan se ovenfor er der mange, der vist aldrig har set dem.
Kan du forresten huske hvad de koster?

Lisbeth