/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sletning af tidligere gendannelsespunkte~
Fra : Denpete
Vist : 1108 gange
50 point
Dato : 29-10-03 20:21

Hej...
Jeg har tidligere set et svar/tip på, hvordan man sletter gendannelsespunkter fra før et bestemt tidspunkt. Men jeg kan s.. ikke finde det igen og jeg har glemt hvordan.
Jeg har snart så mange gendannelsespunkter, at jeg ikke kan finde ud af hvilken dato/tidspunkt jeg skal vælge for at få en gendannelse af mit system, hvor jeg med sikkerhed ved det fungerede optimalt.
Kan nogen hjælpe mig her?

På forhånd tak
Denpete

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 29-10-03 20:28

du deaktiver sustemgendannelsen engang og genstarter og aktiver den igen.. Så har du kun dette gendannelsepunkt tilbage..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-10-03 20:30

Højreklik på denne computer
Vælg egenskaber
Væg fanen systemgendannelse
Hær sætter du et flueben i-deaktiver systemgendannelse på alle drev
Klik på anvend
Og sig ja til det skilt der kommer fre
Bagefter går du ind og aktiverer systemgendannelsen igen
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-10-03 22:53

Start>alle programmer>tilbehør>systemværktøjer>diskoprydning>når denne dukker frem>flere indstillinger>systemgendannelse>ryd op,nu sletter den alle systemgendannelses punkter på nær det sidste der er lavet.
Manse9933