/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kurophold i Danmark
Fra : PhanTomY
Vist : 999 gange
200 point
Dato : 29-10-03 16:00

Nogen der kender nogle kurcentre el.lign. her i Danmark? Jo flere forslag jo bedre!

Tak

Mike

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 29-10-03 16:05

Hej.
Prøv Skodsborg badesanatorium i Nordsjælland. Der ligger også et par ved Silkeborg. Skodsborg er nok det mest kendte.
Torben

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-10-03 16:07

Jammmmmen der er jo oceaner af dem, se denne google-søgning
http://www.google.dk/search?q=Kurophold+i+danmark&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
Hygge... og go' kur
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 29-10-03 16:22
Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-03 22:04

Ja nu har jeg ikke været alle link igennem, men jeg kan varmt anbefale Fredericia kurbad. Det ligger lige ved siden ag Kronprinds Frederik Hotel og man kan kompinere hotel og kurophold...og der er fantastisk dejligt..meget professionelt. Man kan få massag, zoneterapi, mange forskellige bade, duftbade, rensende bade ovs. Og karene er i træ og det er ganske vidunderligt.Mann bliver virklig forkælet!!

Venlig hilsen
Mango

Godkendelse af svar
Fra : PhanTomY

Dato : 30-10-03 14:10

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-10-03 14:20

Selv tak... det var så lidt

Kommentar
Fra : RadialisJobmassage

Dato : 02-12-03 23:37

Hej PhanTomy og alle andre der kunne være interessseret
Vi tilbyder Kurophold og kurbadsaftener på Scandic Silkeborg. Du kan få massage, kropsindpakninger, peeling, ansigtsbehandlinger, fodbade og meget mere. Vi har luxuspakker med rabat og laver også gerne arrangementer til fødselsdage og firmafester. Behandlerne er massører, fysioterapeuter, zoneterapeuter og kosmetologer. På hotellet er der swimmingpool, sauna, solarie og et mindre fitness. Hotellet har endvidere restaurant og kæmpe morgenbuffet er inkl. i din overnatningspris (pt. 325 kr. pr. person i dobbeltværelse, hvis du booker kurophold) Vi er noget billigere end skodsborg, men der er ikke gået på kompromis med kvaliteten!
Se mere på www.kurbadsaften.dk
Venlig hilsen
Aleta, Radialis jobmassage / Kurbadsaften.dk