/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet internet
#NavnPoint
Klaudi 15841
o.v.n. 10991
refi 7735
molokyle 7317
miritdk 6664
Nordsted1 5250
severino 4485
webnoob 3820
tedd 3588
10  stl_s 3378
Trykker på links - ingen reaktion ?????
Fra : DADAY
Vist : 311 gange
110 point
Dato : 29-10-03 15:52

Hvordan kan det være, at når jeg trykker på et navn som referere til en side på nettet, det kan være den side med gratis spil feks, hvis jeg trykker på den skriftblok der siger: START SPILLET - så sker der intet, jeg har set en del internet tv fra andre lande, når jeg trykker på linket der skulle starte med at vise tv - sker der intet ? når jeg går ind på A.F sider efter job og klikker mig ind på katagori, kommer det osse, men trykker jeg på den fremhævet skrift, som referere til jobbet - sker der intet.
Jeg vil lige sige at det har virket før.
Nu har jeg hørt meget dårligt om Real Player One, som jeg har instaleret, kan den være den skyldige ?
Hilksen Flemming

 
 
Kommentar
Fra : arlet


Dato : 29-10-03 16:00

Nej, det kan det ikke...

prøv at læse her http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679

Arlet

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 16:26

Har du popup stopper eller firealarm på? Så prøv at slå dem fra og tryk igen!

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 16:27

firealarm? Øh firewall! Ved ikke rigtigt hvor jeg havde mine tanker henne!

Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 29-10-03 16:28

ja prøv at læse her, men når jeg trykker på der blå fede text, blinker den bare, altså når jeg trykker på den
flemming

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 16:34

Det arlet henviste til er at du har beskadiget en fil på din computer. Du skal ind under Start >> kør
skriv regsvr32 urlmon.dll og tryk på ok. Hvis det virker så giv points til arlet!

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 16:36

Produkter | Support | Søg | Microsoft websteder

--------------------------------------------------------------------------------
Office
Windows
Serversoftware
Hardware
Spil
Produkter til Macintosh
Litteratur fra Microsoft

--------------------------------------------------------------------------------
Produktkatalog
Forhandlere
Licensinformation

--------------------------------------------------------------------------------
Microsoft Danmark
MSN.dk

--------------------------------------------------------------------------------
Microsoft Corp
Microsoft Worldwide

--------------------------------------------------------------------------------
Oversigt over webstedet
Min profil
Integritet og sikkerhed
Startside Windows Office Spil og hardware Tekniske supportartikler (KB) Sikkerhed Hent filer Kontaktinformation

Knowledge Base-artikel - 281679

Kommentarer?
Giv feedback på denne artikel

Produktspecifik support
Internet Explorer
Small Business Server
Windows XP

Generelle oplysninger
Kontakt Microsoft Support
Oplysninger om Microsofts supportaftaler, telefonnummer og øvrige supportalternativer

Microsoft Salgssupport
Microsoft Salgssupport hjælper dig med oplysninger om Microsofts produkter, licenser, arrangementer, certificeringer m.m.


Sideindstillinger
Send til en ven
Udskriv


You Cannot Open New Internet Explorer Window or Nothing Happens After You Click a Link
Gælder for
This article was previously published under Q281679
SYMPTOMS
When you click a hyperlink in an e-mail message or on a Web page, or right-click a hyperlink on a Web page and then click Open in New Window, you may experience one or more of the following symptoms:
Nothing happens.
The new window may be blank.
You may receive a scripting error message.
When you use the Print command or the Print Preview command in Internet Explorer, nothing may happen.

When you try to connect to Web folders, you may receive the following error message:

The current operation could not be completed because an unexpected error has occurred.
CAUSE
This behavior may occur for any of the following reasons:
The (Default) value setting in one or more of the following registry keys points to an incorrect location for the Urlmon.dll file:
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{79eac9e0-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b}\InprocServer32]

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{79eac9f1-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b}\InprocServer32]

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{79eac9f2-baf9-11ce-8c82-00aa004ba90b}\InprocServer32]

This may occur if you install a customized version of Internet Explorer that was created with the Internet Explorer Administration Kit (IEAK) version 5.01 Service Pack 1 (SP1), 5.5 SP1, or 6.0.
The following registry key is missing or damaged:
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}

One or more of the following files is missing, damaged, or improperly registered:
Url.dll
Mshtml.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Shell32.dll
Shdocvw.dll
RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only)
If the problem is still not resolved, verify that the following registry values are present and correct:
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}
Name: (Default)
Value: IDispatch
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid
Name: (Default)
Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid32
Name: (Default)
Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}



If the problem is still not resolved, reinstall Internet Explorer. If you are using the version of Internet Explorer that is included with your operating system, reinstall or repair your operating system.


Internet Explorer Administration Kit Users
If this problem occurs after you install a customized version of Internet Explorer that was created with the Internet Explorer Administration Kit (IEAK) version 5.01 Service Pack 1 (SP1), 5.5 SP1, or 6.0 and is resolved by re-registering the Urlmon.dll file, contact Microsoft Product Support Services to obtain the appropriate fix below.
IEAK for Internet Explorer 6
A supported fix is now available from Microsoft, but it is only intended to correct the problem that is described in this article. Apply it only to computers that are experiencing this specific problem.

To resolve this problem, contact Microsoft Product Support Services to obtain the fix. For a complete list of Microsoft Product Support Services phone numbers and information about support costs, visit the following Microsoft Web site:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;CNTACTMS

NOTE: In special cases, charges that are ordinarily incurred for support calls may be canceled if a Microsoft Support Professional determines that a specific update will resolve your problem. The usual support costs will apply to additional support questions and issues that do not qualify for the specific update in question.

The English version of this fix should have the following file attributes or later:
Date Time Version Size File name
------------------------------------------------------
11-Oct-2001 19:45 6.0.2710.1100 189,440 Ie6wzd.exe
            
Note This hotfix is not distributed by using a hotfix installer package but is an actual binary hotfix that you must manually replace. To do this, rename the old Ie6wzd.exe file in your IEAK installation folder\Iebin\Optional\EN folder, manually copy the hotfix into that folder, and then rebuild your IEAK package to have the hotfix included inside your package.

Important If Automatic Version Synchronization (AVS) is applied to your IEAK installation after you use this fix, you must manually apply this hotfix again.



IEAK for Internet Explorer 5.5
A supported fix is now available from Microsoft, but it is only intended to correct the problem that is described in this article. Apply it only to computers that are experiencing this specific problem.

To resolve this problem, contact Microsoft Product Support Services to obtain the fix. For a complete list of Microsoft Product Support Services phone numbers and information about support costs, visit the following Microsoft Web site:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;CNTACTMS

NOTE: In special cases, charges that are ordinarily incurred for support calls may be canceled if a Microsoft Support Professional determines that a specific update will resolve your problem. The usual support costs will apply to additional support questions and issues that do not qualify for the specific update in question.

The English version of this fix should have the following file attributes or later:
Date Time Version Size File name
--------------------------------------------------------
18-Dec-2000 17:22 5.50.4612.1800 183,056 Ie5wzd.exe


            
Note This hotfix is not distributed by using a hotfix installer package, but is an actual binary hotfix that you must manually replace. To do this, rename the old Ie5wzd.exe file in your IEAK installation folder\Iebin\Optional\EN folder, manually copy the hotfix into that folder, and then rebuild your IEAK package to have the hotfix included inside your package.

Important If Automatic Version Synchronization (AVS) is applied to your IEAK installation after you use this fix, you must manually apply this hotfix again.



IEAK for Internet Explorer 5.01
A supported fix is now available from Microsoft, but it is only intended to correct the problem that is described in this article. Apply it only to computers that are experiencing this specific problem.

To resolve this problem, contact Microsoft Product Support Services to obtain the fix. For a complete list of Microsoft Product Support Services phone numbers and information about support costs, visit the following Microsoft Web site:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;CNTACTMS

NOTE: In special cases, charges that are ordinarily incurred for support calls may be canceled if a Microsoft Support Professional determines that a specific update will resolve your problem. The usual support costs will apply to additional support questions and issues that do not qualify for the specific update in question.

The English version of this fix should have the following file attributes or later:
Date Time Version Size File name
---------------------------------------------------------
01-Nov-2000 11:01a 5.0.3210.3100 177,424 Ie5wzd.exe

            
Note This hotfix is not distributed by using a hotfix installer package, but is an actual binary hotfix that you must manually replace. To do this, rename the old Ie5wzd.exe file in your IEAK installation folder\Iebin\Optional\EN folder, manually copy the hotfix into that folder, and then rebuild your IEAK package to have the hotfix included inside your package.

Important If Automatic Version Synchronization (AVS) is applied to your IEAK installation after you use this fix, you must manually apply this hotfix again.


.
The information in this article applies to:
Microsoft Internet Explorer version 6 for Windows XP
Microsoft Internet Explorer version 6 for Windows 2000
Microsoft Internet Explorer version 6 for Windows NT 4.0
Microsoft Internet Explorer version 6 for Windows Millennium Edition
Microsoft Internet Explorer version 6 for Windows 98 Second Edition
Microsoft Internet Explorer version 6 for Windows 98
Microsoft Internet Explorer 5.5 for Windows 2000
Microsoft Internet Explorer 5.5 for Windows NT 4.0
Microsoft Internet Explorer 5.5 for Windows Millennium Edition
Microsoft Internet Explorer 5.5 for Windows 98 Second Edition
Microsoft Internet Explorer 5.5 for Windows 98
Microsoft Internet Explorer 5.5 for Windows 95
Microsoft Internet Explorer 5.01 for Windows 2000
Microsoft Internet Explorer 5.01 for Windows NT 4.0
Microsoft Internet Explorer 5.01 for Windows 98 Second Edition
Microsoft Internet Explorer 5.01 for Windows 98
Microsoft Internet Explorer 5.01 for Windows 95
Microsoft Internet Explorer 5.0 for Windows NT 4.0
Microsoft Internet Explorer 5.0 for Windows 98 Second Edition
Microsoft Internet Explorer 5.0 for Windows 98
Microsoft Internet Explorer 5.0 for Windows 95
Last Reviewed: 5/8/2003 (3.0)
Keywords: kbbug kbenv kbfix kbIE550preSP2fix kbIE600preSP1fix kbIE600sp1fix KB281679





Send til en ven Udskriv Hjælp


© 2003 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Juridisk meddelelse. Integritet og sikkerhed Hjælp til handicappede

Kommentar
Fra : arlet


Dato : 29-10-03 16:48

det tedd skrev ovenover er det der ligger bag mit link...

Arlet

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 16:57

Ja det skulle jeg selvfølelig have uddybet, blev bare så overrasket af længden på artiklen at jeg glemte det

DADAY har du prøvet at højreklikke på et link og så bruge åbn eller åbn i nyt vindue? Virker det?



Kommentar
Fra : arlet


Dato : 29-10-03 17:17

derfor linkede jeg bare til det, fordi det er en lang artikel og ville ikke lægge den hele herind..

Tænkte sg ikke lige på at problemet var han ikke kunne trykke på et link...

Men en af mulighederne i det link plejer at virke, så løb dem lige igennem og vend tilbage hvis det ikke virker.

Der er lidt flere løsninger i ærmet, men en ting af gangen.

Arlet

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 17:22

ja vi venter spændt på svar

Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 29-10-03 20:54

det er pænt af jer, at gi mig nogle gode råd, men jeg vil lige sige at jeg ikke har så meget forstand på pc, så den lange historie fra tedd siger mig ingen ting, jeg orker simpelthen ikke at læse alt det.
Det med at åbne i nyt vindue hjælper heller ikke, jeg har heller ikke en firewall instaleret.
Foreløbig tak for hjælpen
Flemming

Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 29-10-03 21:14

DER KOMMER EN RUDE FRA INTERNET EXPLORER OP, DER SIGER: OBJEKTET UNDERSTØTTER IKKE DENNE EGENSKAB ELLER METODE.
TEDD, JEG HAR PRØVET MED DE DLL. FILER - DET HJÆLPER HELLER IKKE,
JEG TROR SNART JEG GIR OP

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 29-10-03 22:28

Kan du ikke lige oplyse om hvilket styresystem du kører med?

Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 01-11-03 15:58

Nu har jeg prøvet alle jeres forslag, men ingen af dem hjælper, men jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvordan man gendanner win xp til et tidspunkt JEG SELV VÆLGER.
Det kan jeg simpelthen ikke finde ud af, det er kun den dato der er fremhævet med fed skrift man kan vælge, men jeg vil finde min egen dato, kan man ikke det.
Hilsen Flemming,
god week-end

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 01-11-03 16:56

nej men du kan jo selv lave et gendannelses punkt! Antallet af gendannelses filer er bestemt ved størrelsen af gendannelsesmappen. Den kan du indstille Kontrolpanel > System > systemgendannelse

Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 05-11-03 16:43

jeg kører win xp, men jeg gir op den vil ikke ændrer sig, der sker stadig ingenting når jeg trykker på et link, måske skal jeg formatere min hdisk, det er bare damn ærgeligt.
Men ellers tak for jeres hjælp.
Hilsen Flemming

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 05-11-03 16:48

Og du har ikke et gendannelses punkt du kan bruge? Jeg mener fra før problemet opstod?

Har du forøvrigt checket for spyware på www.spywarefree.dk ?

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 06-11-03 00:13

Tilbage melding?

Kommentar
Fra : als


Dato : 06-11-03 05:56

Prøv nu lige at køre denne onlinescanning. http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
Fandt den noget?

Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 06-11-03 18:48

Ja undskyld ventetiden.
Jeg har lige været inde på Spyware siden og fundet stedet man skal trykke for at gå til scanning : GÅ TIL SCANNING.
det trykker jeg så på, men der sker INGEN ting.
Jeg er snart dødtræt af denb her pc, min eneste mulighed er nok at geninstalere xp igen.
Foreløbig tusind tak for jeres hjælp.Flemming

Kommentar
Fra : als


Dato : 06-11-03 18:59

Hej Flemming. Her er det direkte link til trojanscanneren http://www.anti-trojan.net/en/onlinecheck.aspx



Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 06-11-03 19:44

Hej Als. Nej der var ikke fundet noget.
Jeg har prøvet at scanne efter adressen du gav mig, men det hjalp desværre ikke
Flemming


Kommentar
Fra : DADAY


Dato : 08-11-03 16:24

Der er ingenting der virker, eller også er det mig der er for dum til at finde ud af det.
Findes der ikke eyt program man kan dwnloade, et program der chekker om computerens filer er intakte, og hvis ikke hvad der er galt, og hvad man skal gøre for at rette det.
Jehg kunne forestille mig et program man satte til at chekke win xp, se om der er nogle defekte filer
.
God week-end
Flemming

Kommentar
Fra : als


Dato : 08-11-03 17:49

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow - ok

Din Windows Cd skal sidde i maskinen mens du gør det. Det som der sker via denne komando er at alle manglende og ødelagte systemfiler bliver installeret/rettet.


Kommentar
Fra : als


Dato : 08-11-03 17:50

Husk at der skal være mellemrum mellem sfc og backslashen

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 08-11-03 17:59

Prøv at gå ind under Start og skriv sfc /scanonce

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 08-11-03 18:00

Sludder! sfc / scannow

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 08-11-03 18:01

als din røver!

Kommentar
Fra : als


Dato : 08-11-03 18:19

tedd--> God weekend
Hvad er det nu det hedder: To sjæle én tanke eller..... nej den husker jeg ikke.

Kommentar
Fra : tedd


Dato : 08-11-03 18:21

To lys på et bord? *L*

Kommentar
Fra : als


Dato : 08-11-03 18:26

Brandenburg Undskyld DADAY at tedd og undertegnede lige spammede spørgsmålet lidt

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177431
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407954
Brugere : 218878

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste