/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu fiske ?
Fra : molokyle
Vist : 747 gange
67 point
Dato : 29-10-03 12:46

Sidder lige og funderer over om jeg ikke skulle være taget ud at fiske istedet for at sidde her og lumre. Så slog det mig, vi før har talt om at mødes, evt. på skov-/selskabstur eller noget. Nogle er på, andre ikke. Det ved jeg godt.

Er der nogen der vil med ud at fiske med Øby fra Skovshoved Havn med afgang kl. 8.00 - hjemkomst kl. 16.00; Lørdag d.15-11-03 eller Søndag d.16-11-03 Pris ca. 185 kr. ???
Skjøn skude med hyggelig salon og god plads. Grej kan lejes ligesom evt. forplejning kan købes i 'Tutten' ombord.
Man behøver intet forkundskab til det ædle lystfiskeri til havs. Der er kyndige instruktører ombord ( ..MIG )

Ja ja, jeg ved også godt, der er en kategori der hedder Lystfiskeri og en der hedder Andre interesser, men der er nu engang flere kandu'er der følger med hér.

Fanger det din interesse ??? >»}}}(*>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 13:00

Kan du ikke lige sejle forbi Århus?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 13:09

tedd -> ...eller du kunne starte en Århus Havn fraktion, så ku vi fiske om kap via kandu.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 13:15

>Molo.

Hvis du af og til sejler med Øby, kan du så huske hvad skipper hedder? (interesse i anden anledning)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 13:51

ram2 -> Lars hedder han. Efternavn? Broborg ,Broberg eller noget i den retning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-10-03 14:55

hej molo

havde tjekket din tråd ud inden dit indlæg i frida!!!!

nåååårh det handler om mading på, riv i kæppen og så op på bordet og flækkes! spændene

puha fiskene, lugten, måger/fugle ikke lige mig..... men ok er med på alt efter en del tequila eller noget i den retning......

ok jeg kan slet ikke være seriøs i dag.....fridag dejligt!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-10-03 14:56

hej molo

havde tjekket din tråd ud inden dit indlæg i frida!!!!

nåååårh det handler om mading på, riv i kæppen og så op på bordet og flækkes! spændene

puha fiskene, lugten, måger/fugle ikke lige mig..... men ok er med på alt efter en del tequila eller noget i den retning......

ok jeg kan slet ikke være seriøs i dag.....fridag dejligt!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-10-03 15:01

ej trykkede kun en gang....wwww.kandu.dk=www.kandudurikke.dk

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-10-03 15:03

ups et w for meget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 16:44

Jeg vil hellere købe en fiskesimulator til pc Molo. Jeg er hverken søstærk eller tålmodig nok til havfiskeri Men ellers en fed invitation!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-10-03 17:22

Jeg syntes, jeg har rigelig søgang med min virus på ballancenerven, på 2. uge, så jeg melder mig heller ikke til
..........men ellers godt initiv

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-10-03 17:43

>Molo.

Tak for oplysningen. Ham jeg skulle ha' fat i hedder Morten, og var skipper for år tilbage.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-10-03 19:16

Ja - fed invitation Molokyle.
Men jeg er nok mest til strandsild i de varme lande.
Det kunne ellers være hyggeligt.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 21:12

O-hoj tapre svende... Jeg kaster lige trossen ind her. ------------> X ..Sådan

ram2 -> Jeg husker kun Lars (Øby), John (Skjold) og Kim (Arresø) og 'gaffer' Skalle Langhår; gast på den gode skude Thailand fra Hanstholm. Næh.. den eneste Morten jeg kender i den forbindelse er Morten Smed: Bådbygger med ret til at bære høj hat og sabel, fra Humlebæk.

ALLE -> Jeg har tænkt mig at fiske ofre på denne tråd en uges tid. Bare I ved det ! >»}}}(*>

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 67 point
Dato : 29-10-03 22:10

Hmm, ja det er ellers et godt initativ..men jeg er heller ikke til det med havfiskeri..nææh fra molen eller andet sted kunne jeg være med til....og så er det jo på djævleøen?? Kommer der jo ikke så ofte mere, men det giver da ideer til at vi kunne mødes via et eller andet vi kunne være fælles om..sætter da lige tænkeren igang

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-03 11:23

mango -> Tænkeren ???

Kom bare med det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 19:33

Ikke mange kandu'er, men nu er vi 3 måske 4 : 'Lange' Mads, Erik 'Indkøber' og </MOLOKYLE>. Måske vi får Finn 'Morfar' med også ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:40

Tur udsat til onsdag d. 19-11 kl. 7.00 pga. sygdom

Ellers.. ALT VEL OMBORD ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:41

Go' idé mango. Bolden er din

</MOLOKYLE>