/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
knække et password
Fra : mcguy
Vist : 559 gange
40 point
Dato : 29-10-03 09:34

hjælp .min hukommelse er svigtet
jeg har en e-mail adr i mail.dk. har glemt kode men kan huskesætning. tdc. kan ikke hjælpe .kan i har vigtige ting liggende på mail der

mvh mcguy

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 29-10-03 09:37

Hvis din udbyder ikke kan hjælpe, er det sket...

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-10-03 10:03

mcguy
Har du valgt ikke at have et password ? Var det en mulighed ? Ellers er det surt og ingen vej tilbage. Slut- Finito.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 29-10-03 10:32

prøv hypnose
Ellers er politiet også gode til at hive ting ud af folk
nå men foremålet med password er vel at andre ikke kan bryde dem

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 29-10-03 14:07

Har du gemt dit password på din pc, således at det kommer frem med "******"????

Så kan jeg hjælpe dig ellers ikke

Kommentar
Fra : mcguy

Dato : 29-10-03 14:31

der kommer ingen*********aner ikke om jeg kan komme ind bagfra via vis kilde

Kommentar
Fra : mcguy

Dato : 29-10-03 14:31

der kommer ingen*********aner ikke om jeg kan komme ind bagfra via vis kilde

Kommentar
Fra : mcguy

Dato : 29-10-03 14:32

der kommer ingen*********aner ikke om jeg kan komme ind bagfra via vis kilde

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 29-10-03 15:36

Nej så er der intet gemt på din maskine, med mindre du tidligere har installeret noget softwaer der logger din brug af maskinen.... surt surt... kan ikke hjælpe dig yderligere

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 40 point
Dato : 29-10-03 17:20

Har du været hos TDC via webmail........http://mail.dk
Er du internetabonnent hos TDC?
Hvis din mailboks er en del af et abonnement, kan du få et nyt kodeord ved at kontakte Kundeservice på et af følgende telefonnumre:
TDC NetBasis, TDC NetTid og TDC NetPlus: 80 80 80 35
TDC Bredbånd og Boomtown ADSL: 80 80 80 36
Du kan af sikkerhedsmæssige årsager ikke få tilsendt et nyt kodeord via mail.
Er du freemail bruger?
Har du i freemail oprettet en huskesætning til dit kodeord, så indtast din mailadresse nedenfor:
Mailadresse:
Hvis du ikke har indtastet en huskesætning i freemail, kan vi desværre ikke hjælpe dig, da der ikke ydes support på den gratis freemail. Hvis du ikke kan finde eller huske dit gamle kodeord, er du selvfølgelig velkommen til at oprette en ny gratis freemail mailboks.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-10-03 18:24

Passwordet er sikkert på TDC's mailserver. Så mangler du bare værktøjerne. muhahaha... dette er måske en usikker vej.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-10-03 19:46

Ja password ligger hos TDC - og hvis det er vigtigt kan du evt. konvertere din gratis mail (hvis det er sådan en) til betalings mail, og derved måske få udleveret password via deres tjenester.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-10-03 20:56

Hvis der er ting på din mail som er meget vigtige, eller du ikke ønsker at ændre din mailadresse, syntes jeg du skal kontakte TDC igen. Hvis du tigger tilstrækkeligt, og evt. giver dokumentation for at der ER din mail kunne det være at de vil sende passwordet til dig. Jeg må sige, at hvis de absolut nægter at hjælpe må du kontakte dem du har sendt mail til, og se om de stadig har dine mails i afsendte, hvis der altså var noget vigtigt.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-11-03 21:58

Hej.
Er du kommet ind i din mail ?

Kommentar
Fra : mcguy

Dato : 21-11-03 18:03

hej alle jer der har skrevet .......nej er ikke kommet ind ved ikke hvordan jeg skal gøre det deværre

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 21-11-03 19:50

Hvis ikke de kloge hoveder her kan klare det, tja så har du kun tilbage at lukke spørgsmålet og håbe på en åbenbaring.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 09:59

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 3.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Din sidste reaktion daterer sig tilbage til 21-11-03 kl.18.03 så kommentarskriverne må gå ud fra dit problem er løst eller du har opgivet at få det løst ved hjælp af kandu.dk, hvad du da også selv giver udtryk for, og spørgsmålet derfor kan lukkes.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : mcguy

Dato : 22-11-03 16:23

Tak for svaret emesen.