/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
er emule gratis at bruge
Fra : spg10
Vist : 475 gange
20 point
Dato : 29-10-03 07:51

er emule gratis at bruge

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-10-03 08:02

ja

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-10-03 08:03

Det svar var lidt kort, så du får lige den danske emule-portal her: http://www.emule.dk/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 09:51

både ja og nej! Hvis du betaler for upload og download, kan man ikke kalde det gratis, for du kan sagtens bruge 3 gigabyte eller mere om dagen bare ved at være tilsluttet emule. Det er nemlig baseret på sharing så det der ligger i dit emule download bibliotek i teorien bliver delt med millioner andre! Har du flatrate og "bredbånd" er det udover dit månedelige abonnement gratis at bruge ja. Har du som jeg Stofa flexnet må jeg sige nej

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 29-10-03 11:07

Dvs. Hvis du bruger det til at downloade Film og Musik (som er copyrighted) så er det gratis helt til APG kommer på døren med en "lille" faktura

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 29-10-03 15:53

hvad er apg

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 29-10-03 15:53

hvad er apg

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 29-10-03 15:54

hvad er apg bare fordi at jeg h<r hørt at man kan hente rune clan tre i en

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 16:22

apg er "computerpolitiet" spg10. Hvis man bruger programmer som emulen kan de finde på at checke om man har downloaded ulovlige film software og lignende og så sende en regning til en! Nogle gange på mange tusinder kroner!
Jeg vil tro at rune klan 3 er copyrighted og ulovlig at downloade!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-10-03 17:39

APG er Anti Pirat Gruppen. Jeg bruger Edonkey/overnet hybriden, og er ganske godt tilfreds.

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-10-03 17:42

spg10 er nyt medlem her på Kandu og måske også lidt ny inden for computerverdenen, men som flere har sagt så er det nok ingen god idé at downloade noget man ikke må downloade.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-10-03 17:49

APG er Anti Pirat Gruppen. Jeg bruger Edonkey/overnet hybriden, og er ganske godt tilfreds.

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 29-10-03 18:52

ok så henter jeg det ikke. Faktisk troede jeg ik det var ulovligt, men tak for informationen så glemmer jeg at jeg spurgte

hvordan giver Tedd og Als point

de hjælp mig, og sagde det var ulovligt og har sparet mig mange penge. Hvis jeg havde troede på hjer havde jeg sikkert fået en bøde på fæere 10000 kroner

takker end nu engang TAK

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-10-03 18:58

Hehe, det kommer an på om du bruger en client, der kan spores eller ej......... Emule og Edonkey/Overnet kan ikke.

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-10-03 19:01

Ude til højre ved hvert svar står der "Accepter" så vidt jeg husker. Du klikker på den du vil give points til. Man kan desværre kun give til en og ikke til to, så da points ikke spiller den afgørende rolle for mig så giver du dem bare til Tedd.

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 29-10-03 19:49

Als og Tedd er det rigtigt

ik fordi jeg ik tror på dig men vil gerne have flere kommentar
du skal da også have Als

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 22:17

Tro mig al kan spores hvis man har det rigtige værktøj! Osse emule og edonkey selv om det er lidt sværere!

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-10-03 23:50

Ja, alt er muligt. Selvfølgelig er der nok ikke store chancer, men jeg kender en her i byen som måtte af med et par tusser til APG og der er jo ikke så morsomt.

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 30-10-03 07:00

ok jeg henter helt sikkert ikke det

hvor mange penge ca.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 30-10-03 12:42

Her kan du se lidt information om hvad det koster
http://www.webpressen.dk/wmprint.php?ArtID=848

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 30-10-03 18:38

10000 tak

Kommentar
Fra : spg10

Dato : 30-10-03 18:47

ice tænk hvis du bliver taget :(
det vil være trist

Godkendelse af svar
Fra : spg10

Dato : 31-10-03 07:31

Tak for svaret tedd.
du har sparet mig for 1000kr.
taktaktaktaktaktaktaktak