/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
heroes quest???
Fra : jenslyn22
Vist : 804 gange
60 point
Dato : 28-10-03 22:59

er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan købe det gamle brætspil heroes quest??
Måske er der en som gerne vil sælge det?

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 29-10-03 15:13

Hej..

der er nok ikke meget du kan gøre da spillet ikke kan købes mere, det er udgået for ca.6 år siden, så skal du have det skal du være heldig at kende nogen som har det eller hvis der er nogen som vil sælge det som du selv skriver..
Men god jagt..

Lillia

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 30-10-03 18:10

tak, så må jeg håbe at der er en så ligger inde med det og vil sælge det.

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 31-10-03 05:42

man ved aldrig, men jeg håber det for dig, når du nu brænder for at få fat på det..
jeg ved ikke om du mulig vi kan være helig at finde det i en genbrugsbutik eller byttecentral, hvis der nu er nogen som bare skulle af med det kunne det mulig vis være en mulighed at prøve sådan et sted, folk aflever jo det mest mærkelige ting nu om dag...ellers sæt et annonce i avisen og at du vil gerne købe det spil hvis nogen ligger inde med det...!

håber du finder det på en eller anden måde...

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 31-10-03 17:57

ja så må jeg jo bare lede videre. jeg har været i en genbrugsbutik men de havde det ikke. jeg må bare søge videre. ved du hvordan man giver point?

Accepteret svar
Fra : lillia

Modtaget 60 point
Dato : 31-10-03 19:04

giver point.. hvad mener du??
hvis det er at give andre point, er det ved at accepter et svar og så går point vidre til den person hvis svar du har accepteret...!
ellers ved jeg det ikke, men du kan kigge under pointsystemet.. der står forklaret..

lillia

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 27-12-03 23:12

Tak for svaret lillia.

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 28-12-03 07:01

det var så lidt..man kan jo lige så godt dele ud af sin viden ikke sandt...

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 30-12-03 17:24

jo det er fedt at kunne hjælpe hinanden