/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billige mobiltelefoner???
Fra : nactjo
Vist : 805 gange
50 point
Dato : 28-10-03 20:32

Hey!
Hvor kan jeg købe en ny(altås de nye modeller) mobiltelefon billigt?? Før var det Teleimport.dk - men de sidste par dage har den været nede... Nederen! Nå men hvis kender lign. sider på nettet må i meget gerne skrive

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-10-03 20:35

Hejsa
Prøv at kigge under http://www.mobilpriser.nu/

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 28-10-03 20:36

Hej

Du finder ikke telefoner til de priser som teleimport havde.
De er blevet lukket da de aldrig har leveret en eneste af de bestilte telefoner.

Prøv hellere at kigge på http://www.shop.gooby.dk

Med Venlig Hilsen

Nicolaj Jepsen

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 29-10-03 07:47

Du kunne prøve www.wanna-save.dk

Havbasse

Accepteret svar
Fra : Mallie

Modtaget 50 point
Dato : 29-10-03 08:28

Eller www.mobilpriser.dk hvor priserne bliver sammenlignet. Ihvertfald kan jeg her finde en nokia 6610 ca. kr. 500,- billigere end på gooby's foreslåede side.

/Mallie

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 29-10-03 11:46

Nogen der kender nogen gode sider med gode tilbud på Samsung mobil telefoner ? med eller uden abo. ??

Godkendelse af svar
Fra : nactjo

Dato : 31-10-03 18:51

Ville gerne have gevet lidt til jer alle... Men det kan man ikke... Men tak for oplysningen om lukningen af teleimport...