/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Grønne tomater.
Fra : Warnia
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 28-10-03 18:48

Vi har en masse grønne tomater tilovers fra denne sommers tomathøst.
Er der nogen, der kan give et godt bud på en ny måde, at anvende dem på?
Tilbehør til varm mad,- grøn tomatsuppe eller lign.
Vi har ristet nogen som tilbehør, ( ligesom vi har gjort med de modne ) men de er meget mere syrlige, og kræver vist "lidt mere". Det er ikke nok at søde dem.

Vi har syltet det, vi mener vi har brug for.

Hilsen
Warnia

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-10-03 18:59
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-03 19:10

Hvis du søger på www.google.dk "grønne tomater opskrift" er der mange henvisninger bl.a. denne
http://www.meyersmad.dk/meyers.asp?PageID=9242

mvh ans

Kommentar
Fra : Warnia

Dato : 28-10-03 19:42

Hej ans.
Tak for hjælpen indtil videre. Jeg vil forsøge, om der er noget i den retning, vi søger.
mvh.
Warnia

Godkendelse af svar
Fra : Warnia

Dato : 31-10-03 17:01

Tak for svaret ans.