/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PHP på IIS5
Fra : crha
Vist : 466 gange
20 point
Dato : 16-02-02 16:28

Hejsa

Jeg har installeret IIS5 på Windows 2000 Pro og vil nu gerne have noget PHP understøttelse. Jeg har prøvet at downloade nogle af de filer der er på http://www.php.net/downloads.php og installeret dem, men til sidst i installationen siger den at jeg skal sætte PHP op manuelt, hvordan gør jeg det? jeg har prøvet at følge den guide der ligger i PHP mappen der hedder install.txt... Men hvad skal jeg gøre?

Hilsen Casper

Kommentar
Fra : crha

Dato : 16-02-02 19:31

Nu har jeg fundet ud af hvordan man gør, men jeg har et andet problem nu, denne gang med phpMyAdmin. Problemet er at når jeg vil have PHPnuke på min maskine, uploader jeg databasen til phpMyAdmin, men når jeg gør det kommer der fejl i phpMyAdmin og siden kan pludselig ikke vises, men den når da at oprettet 65 tabeller. Hvis i forstår hvad jeg mener er det en sejr i sig selv, men plz help me :)