/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Ibasa!!
Fra : gisele
Vist : 405 gange
1 point
Dato : 28-10-03 13:19

Ibasa.. Genialt tip du skrev på kandu.dk, kan du ikke skrive flere af dem på de sider hvor de fleste abbonerer?! Det kunne måske hjælpe og vi alle ville blive meget mere glade..

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 13:52

gisele -> Øhh... hvilket tip? ibasa har skrevet 3 gennem tiden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 14:31

Ønsketænkning i en ideel verden : http://kandu.dk/dk/tip/5507 ???

Jamen... det kan jeg tilslutte mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 14:47

Takker for de pæne ord.
Joeeee.. Det kan da godt lade sig gøre. Hvilke kategorier er det i mener der er de bedste.

Men-men tror I ikke at det vil blive opfattet som TIPSRYTTERI. Det er der nok af.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 15:07

ibasa -> Det står fint hvor det står Men det burde næsten ophøjes til lov

Jeg tror gisele mener; det skulle møde ALLE brugere, som det første de mødte når de loggede på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 15:14

<Molo.
Se så begynder det at tage en form som jeg er med på. Det kunne være det kom med op siden, hvor du stillede dine spørgsmål ? Det kunne måske være en god idé. Gad vide hvd kandu siger til den ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 15:22

ibasa -> Send det til dem og se hvad der (ikke) sker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 17:29

< molokyle

Har sendt en emil så vi får se hvad der sker
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 28-10-03 18:08

Kæresten overtog lige computeren, kunne derfor ikke deltage i debatten..SORRY!! Jeg synes I har nogle rigtige gode ideer. Hvis det BARE kunne lade sig gøre.. Det ville være rart at dem som stiller spørgsmål og dem som svarer på spørgsmålene er seriøse, og deltager i debatten i stedet for at bare læse og ikke give noget feedback, for ellers kan det jo være lige meget.. Plus alle de andre ting du skrev i dit tip, Søren..

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 18:35

<gisele
Det skal du squ ikke finde dig i. Det er godt nok for groft.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 10:57

ibasa -> Hvis gisele er hunkøn, mangler det da bare at hendes kreative og intelligente halvdel sætter sig på maskineriet.

gisele -> Kunne du ikke bare have sagt, han skulle vente til du var færdig? Kandu.dk er da vigtigere end husfreden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-10-03 11:10

<molo.
Husfred er en god ting-
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 29-10-03 19:40

Husfred er da en god ting Man skal da ofre sig ind i mellem, så får man så meget igen. Og det gælder selvfølgelig også for kandu brugerne

Feks. har først fået lov til at sidde her nu 1000 timer efter I skrev jeres indlæg
Okay.. Har da også andet at lave end at sidde ved en computer hele dagen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 21:15

Husfred : En stueplante ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 21:22
Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-10-03 21:28

<Molo din lille gav
Det passer for dig. Det kan også være en køn plante (stueplante). Hvor har du tilegnet de store færdigheder ud i Floraens umådelige overdrev.
Husfred=stueplante
Husfred=fred og ro i lejren
gisele=hun(måske)køn. Hvem ved hvad ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 21:37

ibasa -> Gisele er en smuk Ballet ..at du ved det !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 21:42

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 30-10-03 00:03

Jeg er en tøs Så I ved det..

Sjovt hvordan en samtale kan udvikles til en stueplante.*LOL*...

-Gisèle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-03 11:26

Sådan er det, når man har plantet sig foran skærmen. Man ender som skærmplante

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:59

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>