/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan det være rigtigt...
Fra : molokyle
Vist : 326 gange
67 point
Dato : 28-10-03 12:52

Hvordan er det lykkedes mig at forhøje dette spørgsmål til 600 : http://kandu.dk/dk/spg/23738 ???

..og kan det være rigtigt, der ikke findes et klogt hoved der kan hjælpe?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-10-03 13:09

Elementary my dear Watson...

Først laver du spm til 500 point, og så forhøjer du med 100 = 600

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 13:21

Nej der er noget andet galt. Selv om det lyder besnærende. Når jeg prøver at åbne bemeldte spørgsmål bliver jeg logget af systemet. Når jeg vender tilbage hertil er jeg igen logget på. Hvis jeg prøver at logge på når bemeldte spørgsmål til 600 dask er fremme husker systemet ikke min adgangskode som normalt.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-10-03 13:26

Neeejjjj do - så enkelt er det ikke - det er endnu enklere - Kandu har koks i deres system.

Jeg prøvede i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/24653 at forhøje til 1000, men den købte den ikke - det kan være at Kandu, igen p.gr.a. en fejl, nogen gange accepterer en sådan fohøjelse ud over de 500 point.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 13:26

ibasa

Jeg har nøjagtigt samme problem

// Toupie

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 13:32

< Toupie og Ram
Tænk hvis man var så klog at man kunne "rage" 600 bobs til sig p.g.a. en systemfejl, hvis det altså er det. 600 dask, det ville være fedt !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 13:34

h_blunck -> Nix bix; du får en pop-up med besked om, du kan førhøje til max 500 point !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 13:34

< Molo. Du har garanteret raget og rodet hvor du IKKE skulle
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 13:38

Heisan; Hér er hvad jeg gjorde:

1. forhøjede over et par uger til 400 point.

2. forhøjede med 114 point og blev afvist med en pop-up.

3. forhøjede med 100 ....og fik trukket 200 !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 13:41

måske en KanduVirus jeg ville nødig have den i min pc, men alt det udu dén laver

// Toupie

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 13:42

Sur forretning
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 13:46

ibasa -> Jeg er nu godt tilfreds med at give 600 bobs væk for spørgsmålet ...ikke spor surt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 13:48

Toupi -> Kan_du_nu_u-du.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-10-03 13:49

>molo.

Så kan du fandme holde op med al dit SKÆVE skidt - der er sgu da ingen systemer der kan administrere dine 64½ point (du gjorde det hvis du kunne) osv osv.

Kandu vil ha' hele tal delige med 10 - Ka' du så forstå det???

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-10-03 13:53

Hallo- hallo

Vi må ha´fat i en KLOGEÅGE. Findes han ?
< Ram hvor står det der med de skæve tal, eller er det bare noget du finder på ?

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 14:01

ram2 -> Jeg lagde altså ud med 64 point. Så lagde jeg 17 til = 81 og forhøjede til 100 og umiddelbart efter med 52 extra. Derefter smed jeg 48 til, så jeg nu havde 200. Nu sku' jeg flotte mig, så den fik 64 mere og lige 132 = de bemeldte 350, der som udgangspunkt startede hele misèren!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 14:05

Nåja.. jeg glemte vist 6 point et sted

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 14:07

..eller var det kun 4?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-10-03 14:08

Molo -

Der kan du bare se - det er dig der kvaser deres system - Det er ikke skruet sammen til den slags talrækker

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 14:27

Jeg får hovedpine af alt det regning!

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 67 point
Dato : 28-10-03 16:48

Hejsa molo

Har prøvet at spørge kandu,hvordan det kan lade sig gøre at stille spørgsmål til over 500 når loftet er 500,her er det korte svar som jeg fik tilbage.

Citat
Til Kandu
Jeg vil meget gerne spørge om hvorfor man kan få 1100 point for et spørgsmål
Når loftet er 500 ???
Spørgsmålet fra lunadc er stillet den 13-09-03 11:09
http://www.kandu.dk/dk/spg/22442
spørgsmålet er blevet besvaret af k.j.k som dermed har fået de 1100 point

Mvh Brian

Hej Brian

Tak fordi du har gjort os opmærksom på dette problem, jeg kan fortælle dig,
at vi er i gang med en større omlægning af kandu.dk, og i den forbindelse
vil der også blive taget hånd om dette problem.

Jeg undskylder mange gange den lange svartid vi har for tiden på vores
e-mails, men vi alle sammen er med til at lave denne omlægning.

Omlægningen forventes færdig midt i december hvis alt går efter planen.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

Mvh Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 17:04

Du kender sikkert det her link but what the heck http://www.westciv.com/style_master/academy/css_tutorial/

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 09:42

briani -> Ja, så kommer vi det vist ikke nærmere.

tedd -> Lige netop dén CSS side kender jeg ikke. Takker. Smider den i fortrukne og ser om der sku' være noget at hente

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-10-03 09:50

Sådan skal det gøres.

Når emnet er debatteret så lukkes spørgsmålet.
Var det alligevel ikke godt nok så spørg igen.
Sren i Rskilde