/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
driver
Fra : posch
Vist : 541 gange
170 point
Dato : 27-10-03 23:43

Er der nogen af panelet, der nikker genkendende til en driver, som hedder: MTC0001 (ESB) - hvad bruges den til? Kan man fjerne den, hvis den ikke bruges - og hvorledes?? Der kommer et skilt op under opstart og placerer sig på skrivebordet med teksten: "Driver MTC0001 fail" - og jeg har ikke lyst til at se på det åndssvage skilt ret meget længere.

Venlig hilsen
Poul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-03 23:53

er det MTC0001 .esb altså punktum esb
File Extension Details for .ESB
Ooops
The file extension you were looking for is not in the database. Please click on the Help Me link below for some hints on how to proceed...
http://filext.com/
i søg skriv esb
Emesen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-03 23:59

Hov vent lidt, jeg syntes at kunne huske noget om en driver til et lydkort.
Emesen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-03 00:06

Det er nok en driver til Sound Blaster lydkort
http://dk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
Emesen.

Kommentar
Fra : posch

Dato : 28-10-03 00:08

Hej Emesen..........desværre var der ikke ret megen hjælp at hente på. Hvor jeg har fået den fra, er jeg ikke rigtig klar over, men det forekommer mig, at jeg ved en fejl har downloadet driveren, som alligevel ikke kunne anvendes.Hvor den gemmer sig, kan systemet ikke finde ud af (søgefunktionen på min pc).

posch

Kommentar
Fra : posch

Dato : 28-10-03 00:09

Hej Emesen..........desværre var der ikke ret megen hjælp at hente på. Hvor jeg har fået den fra, er jeg ikke rigtig klar over, men det forekommer mig, at jeg ved en fejl har downloadet driveren, som alligevel ikke kunne anvendes.Hvor den gemmer sig, kan systemet ikke finde ud af (søgefunktionen på min pc).

posch

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 00:16

Siger Media power button ACPI driver dig noget? Det var den eneste reference jeg har fundet!

Kommentar
Fra : posch

Dato : 28-10-03 00:17

En CREATIVE driver? Ha-ha - hvorfor jeg i himlens navn har downloadet den, må stå hen i det uvisse - må have været helt galt afmarcheret. Den kan jeg bare slette.

Venlig hilsen
posch

Kommentar
Fra : posch

Dato : 28-10-03 00:22

............Hvis jeg ellers kan finde denne creative driver..

posch

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 28-10-03 06:35

Du burde kunne finde den, hvis du bruger-avancerede indstilinger i søgningen, og du har vis skjulte filer slået til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 08:32

Er det en laptop computer du har?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 170 point
Dato : 28-10-03 10:26

http://www.macecraft.com/ der finder du 'jv16 PowerTools ' tidligre hed regcleaner
Stikord: gratis, oprydning, finder døde henvisninger, editere opstart, taler dansk(skal vælges efter install).
Det har tit hjulpet mig ud af den salgs problemer som du nu har.
du kunne jo også vælge søg ->denne computer -> søg efter '*.esb' og se om den dukker frem.
Må lige sige at jeg bruger win ME, men for at måske finde den i din opstart kan du starte kør og skrive msconfig ,
finde fanebladet start og derfra komme vidre ,,,, virker måske også på XP
på win95-98 mener jeg at det hedder sysedit.
Hvis jeg sidder med en fil, jeg ikke lige hved om skal bruges ,
så omdøber jeg den eks. 'pladder.esb' kunne omdøbes til 'afbrudt_sep03_pladder.esb'. Når jeg så efter en tid søger 'afbrudt',
får jeg en liste over alle de steder hvor jeg har gjort dette, og hvis alt ellers er ok, og filen har været sådan afbrudt,
tænker jeg at den er sikker at slette.

Godkendelse af svar
Fra : posch

Dato : 28-10-03 10:32

Tak for svaret natmaden. Jeg bruger også jv26PowerTools, hvis man altså husker at sætte x i backup!

posch

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-10-03 11:55

Ja Der er for søren da også mange indstilninger og knapper på sådan en pc
Hav en god dag !
Natmaden