/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det normalt???
Fra : Toupie
Vist : 276 gange
1 point
Dato : 27-10-03 19:41

Jeg har fornyligt haft en diskussion med en af mine mandlige bekendte...
Det kom sig af, at jeg ret direkte var blevet tilbudt sex (ikke af ham) og han var ret fortørnet over, at mænd var så direkte...... ikke noget han var tilhænger af (altså ikke sex, men det, at spørge direkte )

Han ville gerne om det var normalt, at mænd var så direkte og om det er normalt, at piger får mange tilbud af denne slags!!!

Det kan jeg jo ikke svare på, så for at få styret hans nysgerrighed, smider jeg spørgsmålet ud her.......hvad er normalt???

// Toupie

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-10-03 20:15

Hej Toupie

For mænd: Jeg vil mene at det kommer an på alder, omgangskreds (at manden skal vise sig for sine venner) og opdragelse. I det hele taget af personlighed. Om han har drukket sig fuld, så han ingen hæmninger har. Nogle mænd er bare direkte, men generalt er de bange for at spørge fordi de er bange for svaret.

For piger: Hvordan de begær sig, hvordan de klæder sig, om de ser billige ud ( at brysterne er ved at falde ud og næsten ikke har noget tøj på), om de bare er der på det rigtige/forkerte tidspunkt, om de bare udstråler med øjene, munden eller kroppen at de bare vil k......
Hvis du spørger en mand direkte om han vil have sex.. Skal han nok svare DIREKTE.

Det jeg prøver at sige er at det kommer an på hvem man er og hvad man udtråler.

Mvh
Gisele

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 1 point
Dato : 27-10-03 21:07

hejsa.... har diskuteret det med veninder og mandlige venner og her er samdraget af diskussionen:

vi vil nu sige at det er ret normalt at kvinder får sådan nogle tilbud og får en del af dem.

det er mænd i alle alderes grupper som er så direkte og der er faktisk en del af dem.
kender flere mænd som er så lige ud.... det er dog min og mine veninders oplevelse, at det ikke har så meget at gøre med, hvad kvinden har på: om brysterne er ved at falde ud osv." for at en mand kan finde på at spørge lige ud om man vil have sex med ham.
men stadig kan påklædning, opførelse og udstråling give personer den opfattelse at man er nem, billig osv. og derfor kan det være at de giver sig ud i et direkte tilbud om sex.

mine mandlige venner i alderen 22-34 siger at: "det faktisk kan være nemmer at score en kvinde ved at spørge lige ud end den normale flirt osv der fra."
der findes også kvinder som er lige så direkte og spørg lige ud.... og der er faktisk mænd som godt kan lide det!

men det hele har vel noget at gøre med opdragelse/opførelse/opfattelse af hvordan manden mener man bør opføre sig... også har ens udstråling og hvem man er, nok en del at gøre med om man får sådan et tilbud.

jeg har prøvet det flere gange og en af mine mandlige venner siger til mig at; det er fordi mænd har den opfattelse af mig, at jeg godt kan tåle sådan et spørgsmål/tilbud uden at blive gal, sur og fornærmet og at hvis det ingen interesse har, så nok bare ville takke nej... hvordan end man så udstråler det aner jeg ikke?????

sorry hvis indlægget er rodet men svært at sammefatte en hel diskussion til et kort indlæg!
mvh tutfis

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 21:41

Hej tutfis

Herligt, at du har givet dig tid til at diskuterer det med din omgangskreds, tak

Jeg er nok også mere tilbøjelig til, at give jer ret mht. både alder og udseende, det er ikke dét der er det afgørende......men om mændene skulle have nemmere ved at score ved at være direkte, ved jeg ikke...........det virker ikke her

Dit indslag virker ikke rodet

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-10-03 22:03

hej

nu var der jo flere af dem her og de sad skamløst og "misbrugte" min net forbindelse så mente at de måtte yde lidt for det!

det kommer nok også mere an på hvilken alders gruppe de gør det overfor!
men de mener det jo også at hvis de får et nej så er det hurtigt afklaret også vidre til den næste også undgår de tids spild!
det er jo en chance de tager og nogle gange virker det og andre gange så ja...
men dem der har prøvet her hos mig (altså før jeg fik min lars) har heller ikke haft heldet med sig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 22:25

Tutfis

Hvis det er på Disco Dasco de spørger pigerne, kan jeg godt se de vil undgå tidsspilde og bliver nød til at spørge direkte, hvis de skal nå at have en med hjem

Men hvad med dig Gisele, har du også fået "tilbud" af denne slags???

// Toupie

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-10-03 22:48

Hej Toupie

Jeg får mange komplementer når jeg går ud. Mænd kikker, blinker, spørger mig op at danse. De stiller dumme spørgsmål, som de i virkligheden er ligeglade med at få svaret på. Det er vel en indirekte måde at score på. Jeg er meget glad og frisk når jeg går i byen og taler med mennesker. Men jeg gidder ikke det der "score fis", og det ved de mænd godt der opsøger mig, for så kommer min reserveret instinkt op i mig, men derfor er jeg da stadig sød. Jeg går ikke så meget i byen. Jeg er et hjemme hygge menneske Jeg har direkte fået tilbudt sex før i tiden, og har takket nej. Jeg har ofte fået tilbudt at gå på en date, men det er også noget andet.. Nu skal det lige siges at jeg har en kæreste jeg har været sammen med længe og har ikke lyst til andre og kunne aldrig drømme om at være ham utro..

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-03 23:01

Gisele

Ja, ligesom os har mænd mange forskellige måder at score på

Ud fra jeres erfaringer....og mine....lyder det til, at være normalt men det kunne nu være rart med nogle mandlige synspunkter også....

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-03 10:12

Ja, jeg ville nogen gange ønske jeg turde spørge en kvinde direkte, men jeg er sgu så genert, når det kommer til stykket. Det modsatte har jeg derimod flere gange være udsat for. Altså at en vidtfremmed kvinde kommer og spørger: Vil du med hjem og k..... (korpulere). Én gang har jeg sagt: Jadak, ...for hun var sgu så lækker

Jeg mener nu iøvrigt ikke der er noget galt i, at tale lige ud af posen. Mange misforståelser kunne undgås.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 22:54

Det ser desværre ikke ud somom der er flere der vil dele deres oplevelser med mig men det er fint nok, for nu kan jeg fortælle videre, at det ikke er unormalt

Tak til jer alle for hjælpen

Tutfis får mit ene point som plaster på såret, ovenpå dagens begivenheder

// Toupie