/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
OpenOffice-alm. brugervejledning
Fra : id.dk
Vist : 584 gange
60 point
Dato : 26-10-03 21:46

Jeg har fået indstalleret Red hat linux 9 på min computer, og dermed OpenOffice. Som almindelig selvlært computer bruger, der har brugt og leget meget med Word til alt muligt, savner jeg en god vejledning til brug af linux programmerne. Tidligere havde jeg altid Kirsten Kampers bøger som opslagsbøger for Word perfect og senere Word 97, findes der noget tilsvarende?
id.dk

Kommentar
Fra : ZeroX

Dato : 28-10-03 12:54

Jeps du kan finde docs om openoffice på http://documentation.openoffice.org/
Der skulle der stå det meste.....hvis ikke kan du altid spørge i forummet

mvh

ZeroX

Kommentar
Fra : id.dk

Dato : 28-10-03 14:08

Tak for henvisningen, men jeg behersker desværre ikke engelsk, og vil foretrække en bog, som jeg kan have liggende ved siden af mig. Jeg har udprintet Hjørring Gymnasiums håndbog om tekstbehandling, men den er ikke rummelig nok for mig.
mvh.Inger

Accepteret svar
Fra : KThy

Modtaget 60 point
Dato : 28-10-03 14:30

"Linux - friheden til at vælge kontorprogrammer": http://www.linuxbog.dk/?b=kontorbruger

Godkendelse af svar
Fra : id.dk

Dato : 28-10-03 15:24

Tak for svaret KThy.
Jeg takker for hjælpen, og håber at det kan løse en del af mine problemer,
Id.dk