/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Musikafspiller i FP2000
Fra : catbody
Vist : 433 gange
300 point
Dato : 15-02-02 21:42

Hej.
Jeg sidder og leger lidt med FP2000 og kunne godt tænke mig at få sat et
eller flere musikstumper ind på en hjemmeside.
Det skal ikke være som baggrundsmusik, men med play/stop on request/demand.
Jeg har ingen problemer med at få en normal download til at fungere, så det
er altså en form for "afspiller" med mulighed for at vælge at høre en lille
sekvens af et stykke lyd. (Og bare rolig - det er IKKE noget med ulovlige
musikfiler o.s.v.). Jeg var inde på en dansk hjemmeside med
hjemmebyggede/costummade mandoliner og guitarer og kunne godt have ønsket at
få mulighed for at høre en lille lydstump af de forskellige modeller. Noget
i stil med dette: http://bluegrass.de/flatbush/aladdin2.htm
Men hvordan gør jeg? (jeg er absolut IKKE nogen ørn til html, java, asp o.s.v. - eller sagt på en anden måde: jeg har ikke en s..' forstand på det)

--
mvh
Catbody / HC

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-02-02 21:48

Jeg fandt lige følgende: http://www.webreference.com/js/column20/embed.html
Men jeg fatter intet. Jeg skal åbenbart have det ind med skeer.
vh
Catbody /H.C.M.Andersen

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 300 point
Dato : 16-02-02 01:23

Hej catboy

Du skal blot gå ind under "indsæt Active X" og i bunden finde "mediaplayer"

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 16-02-02 10:34

hej parkness

jeg syntes lige jeg ville forøge pointtallet, så jeg har smidt ekstra 100 "dummie-points" oveni.
Du for pointene for det korte og præcise svar. (hvor dum eller træt og forvirret kan man blive. Jeg siger ellers altid til andre "dummies": gå ind i hjælpe-menuen og spørg eller søg og du skal finde.... og VUPTI, der står det, nøjagtigt som du har beskrevet)
Jeg har ikke prøvet det endnu, men mon ikke det virker. Tak for det.
mvh
Catbody / H.C.M.Andersen

Godkendelse af svar
Fra : catbody

Dato : 16-02-02 10:36

Tak for svaret PARKENSS.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-02-02 10:41

Hej

Jeg tror vi alle har prøvet det der med at "stirre os blindt" på en eller anden ting,-jeg har ---mange gange !!!
Håber det vil virkr for dig

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-02-02 10:39

Har fundet svaret: Indsæt axtiveX og vælg mediaplayer:
hilsen
HC

--
mvh
HC
"catbody" <catbody.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Rfeb8.11510$5L3.524524@news010.worldonline.dk...
> Hej.
> Jeg sidder og leger lidt med FP2000 og kunne godt tænke mig at få sat et
> eller flere musikstumper ind på en hjemmeside.
> Det skal ikke være som baggrundsmusik, men med play/stop on
> request/demand.
> Jeg har ingen problemer med at få en normal download til at fungere, så
> det
> er altså en form for "afspiller" med mulighed for at vælge at høre en
> lille
> sekvens af et stykke lyd. (Og bare rolig - det er IKKE noget med
> ulovlige
> musikfiler o.s.v.). Jeg var inde på en dansk hjemmeside med
> hjemmebyggede/costummade mandoliner og guitarer og kunne godt have
> ønsket at
> få mulighed for at høre en lille lydstump af de forskellige modeller.
> Noget
> i stil med dette: http://bluegrass.de/flatbush/aladdin2.htm
> Men hvordan gør jeg? (jeg er absolut IKKE nogen ørn til html, java, asp
> o.s.v. - eller sagt på en anden måde: jeg har ikke en s..' forstand på
> det)
>
> --
> mvh
> Catbody / HC
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>