/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
CuteFTP
Fra : Agent2002
Vist : 426 gange
10 point
Dato : 26-10-03 06:54

Hejsa
Jeg har et sprøgsmål angående mapperne, når man uploader sin hjemmeside med CuteFTP. Mapperne som hedder "_vti_cnf og _vti_pvt". Hvad bruges de til og hvordan virker de. Der er også en fil "desktop.ini". Skal man uploadet den?

Mvh. Agent2002

Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 10 point
Dato : 26-10-03 08:30

Så vidt jeg ved er det hjælpeværktøjer til FrontPage, og altså nogle der bliver på din pc når du uploader med FrontPage.
Men du vil uploade med CuteFTP?
D.v.s du fremstiller med FrontPage og udgiver til en server uden FP?
Prøv engang at undlade dem. Der kan jo ikke ske andet end at det ikke virker.
Hvis der derimod ER FrontPage på serveren mener jeg den vil blive ødelagt af en alm ftp upload.

M.v.h Kim

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 26-10-03 09:05

Husk lige at nogle af FrontPage komponenterne såsom forum, formular og tæller ikke virker hvis der ikke er FrontPage på serveren.
Kim

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 26-10-03 10:33

Da jeg begyndte at lave hjemmeside, brugte jeg CuteFTP til min frontpageside, og det virkede okay. Ignorede blot de mapper, som du omtaler. Kun hvis du skal have flyttet/kopieret hele dit websted fra serveren skal du tage mapperne med.
Mvh Heidi

Godkendelse af svar
Fra : Agent2002

Dato : 05-11-03 10:35

Tak for svaret Marchwitz.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 30-11-03 21:30

Hvorfor kan man ikke slette de omtalte mapper på en(1) gang. Man skal først slette filerne - og dernæst mapperne (når det er uploaded) ????

Kommentar
Fra : eileen1

Dato : 16-06-04 08:16

Jeg forfølger lige spørgsmålet om _vti_cnf: Hvad bruges filerne til? Og kan der ske noget ved at slette dem alle? Lige nu har jeg 108 af slagsen og kan forudse at der kommer flere for hver gang jeg bruger Frontpage!