/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Sort skærm?
Fra : Steffansteffan
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 25-10-03 23:26

hvad er det man skal gøre hvis en computer køre fint men skærmen går bare isort under opstarten og blinker?? plz help

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 26-10-03 00:23

Kabelforbindelsen er helt OK? Har du lavet ændringer i din opløsning, "farver og skærmområde" mere end din skærm kan klare? Drejer det sig om en elektronisk styret skærm der går i pause, så kan du fravælge puasesignalet og endre dette på selve skærmen.

Håber noget af dette kan hjælpe dig på vej.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-10-03 00:42

Hvis man har Win XP eller ME, prøver man at tilbagestille den til en tidligere dato.
Men ellers lukker man sin computer op, og trykker skærmkortet ordentligt fast (det kort som monitoren er sat til), og sørger for at stikket der er sat på kortet er spændt ordentlig.
Hvis det ikke lykkedes, låner man et andet grafikkort og sætter i.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-03 12:24

Spørgsmålet har stået længe, og du bedes lukke det, ved at give point til den der kom nærmest svaret, uanset om du mener at dit spørgsmål er besvaret.
Du giver point ved at trykke accepter som står til højre ud for kommentar.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:53

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen