/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
cool.i.cam digitalcamera
Fra : carlsen6
Vist : 424 gange
20 point
Dato : 15-02-02 17:54

Jeg er den lykkelige/ ulykkelige ejer af et digitalcamera af mærket motorola G 3 1,3 pixel.
problemet består i at jeg ikke kan tage 1 billede af gangen,det sletter det med det samme.sætter jeg den derimod på vidiooptagelse kan det sagtens tage et billede af gangen og gemme det, men så fungere blitzen og zoom ikke,det er så ikke til at tage indendørs billeder..

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-02-02 21:10

carlsen6 wrote:
>
> Jeg er den lykkelige/ ulykkelige ejer af et digitalcamera af mærket
> motorola G 3 1,3 pixel.
> problemet består i at jeg ikke kan tage 1 billede af gangen,det sletter
> det med det samme.sætter jeg den derimod på vidiooptagelse kan det
> sagtens tage et billede af gangen og gemme det, men så fungere blitzen
> og zoom ikke,det er så ikke til at tage indendørs billeder..

De fleste digicam's har det sådan, at når de kører på "auto-mode", så
gemmes billedet automatisk umiddelbart efter exponering, de billeder man
har taget kan ses i "play back-mode".

Hvis man derimod vælger "manuel-mode", så skal man efter at billedet er
exponeret, manuelt vælge at gemme billedet, det gøres som regel med et
tryk på en bestemt knap.

De fleste digicam's har og en "multi-mode", hvor man kan optage en serie
billeder, typisk fra 2 til 5 billeder, indenfor 1 sec., der skal man
også efter at billedederne er exponeret, manuelt vælge at gemme serien
af billeder.

Prøv at tage en læser i bogen om den lille spanske dreng "Manuel"...:)

--
| Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen |
| http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign |
| http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv |
| http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner |

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-02 07:37

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??