/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Email/Internet setup-file?
Fra : rkl
Vist : 325 gange
153 point
Dato : 25-10-03 14:31

Hej med jer

Jeg har lige oprettet en internet konto hos tiscali for en ven (dialup/modem)
Jeg leder nu efter et program som kan lave sådan en setup -fil som han bare skal klikke på, så både internet og outlook bliver sat op med rette servere etc. (smtp/pop3 osv) Så slipper jeg for at guide ham igennem - tvivler på at det overhovedet kan lade sig gøre, hvis i forstår ;)

På forhånd tak

Mvh Rasmus

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 163 point
Dato : 25-10-03 14:56

Du skulle have valgt TDC så.. De har sådan et setup program..
-- Nå.. OK .. m.h.t. E-mail - Lav hans konto i din egen, og eksporter den til en fil, så skal du kun guide ham til at importere postkontoen.
Jeg ved ikke med internetforbindelsen.. du må nok ta den hårde vej..

Du har kontrolleret at der ikke findes sådan et sag på tiscali's sider ikke?

mvh
Jens

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 25-10-03 15:20

Tiscali har ikke en setup-fil som TDC, men TDC er dyrere og det er ikke noget jeg vil betale for. Tænkte bare at hvis TDC og lignende selskaber kan klare en sådan fil må det være til at have med at gøre...

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 25-10-03 15:32

Fandt et program til formålet selv ;)
Her er det hvis andre skulle få brug for det:
http://www.dialupconstructor.com/download.html

Nvh Rasmus

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 11-12-03 14:00

Kunne lige så godt acceptere - selvom jeg selv fandt løsningen

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 12-12-03 00:54

Stærkt nok - var det enkelt at udarbejde en setup? - Det ser ud til at være et meget stærkt og omfattende stykke værktøj.

Med venlig hilsen & God Jul
Jens

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 12-12-03 00:55

Jeg synes du skulle sætte siten op som tip her på kandu..
Så får du sikkert også nogle points retur