/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Tv-out i antennestik?
Fra : tagetrut
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 25-10-03 14:21

Kort og godt! Mit fjernsyn har ikke scart-stik (oldsag)! Findes der en adapter, der kan konvertere tv-out på pc til antennestikket?

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-03 14:50

Jeg ville bruge dvd'en eller video'en som "adapter" eller bindeled mellem pc og tv. Alternativt findes der "scart til S-video" adapterer bla. her:
http://www.tronika.no/kabler/kabler.html
Tror også de findes i alm. tv/radio butikker.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 25-10-03 19:06

Og så er der også PalmButler!!!

se www.palmbutler.dk. Den store version af Plam Butler indeholder en UHF modulator, så du kan få dit TV out ud på antenne kablet.

Det er muligt, at man kan få en PlayStation 2 UHF modulator modificeret så den kan modtage s-vhs signal.

Men ellers, så er en video maskine som konverter mellem s-vhs/composite video en oplagt løsning.

mvh. Per

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 26-10-03 19:58

Så, tagetrut. Nu må du ta' dig sammen. Køb så et nyt fjernsyn. Du kan få et 28" stereo tv med to scart stik, til 2300 kr.
Du skal bare sige til dig selv, at næste gang du vil ha' et eller andet til computeren, så køber du et fjersyn i stedet for.
Dengang du købte det fjernsyn du har nu, vejede en computer 500 kg.
PS: Dette er skrevet i en venlig tone, og med et smil på læben.
Hej Hej!!!

Godkendelse af svar
Fra : tagetrut

Dato : 25-11-03 15:58

Tak for svaret rkl.