/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
konvertere mp3/wav/flashtrack til midi (~
Fra : Uffe29
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 25-10-03 11:33

Er der ikke en der gider/har lyst til at konvertere denne fil http://www.flashkit.com/soundfx/Electronic/Sonar/submarin-Bruce_Ne-7485/index.php til formatet midi så den kan bruges som polyfonisk ringetone, og bagefter sende den til mig.
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=54128

Jeg har selv prøvet uden den store succes

Til den der kan forhøjer jeg til 500 point inden jeg accepterer, men da jeg "kun" har 632 vil jeg ikke lige smide dem alle i da man ikke kan tage dem tilbage igen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 25-10-03 15:05

har du en mail?

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-10-03 15:17

eric@pedersen.mail.dc (dc ændres til dk)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-03 20:57

Uffe29!
Hvis ikke Rasmus får lavet din fil om så er der et program her der skulle kunne.
http://www.digibookcase.com/download.html
Jeg har prøvet dette program, men jeg fik ikke nogen sonar-lyd ud af det.
Det kan være at du kan.
Eyvind/Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 19:17

tilbuddet om de 500 point står stadig åben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 19:21

Fik du testet programmet
Emesen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 19:30

jeg har prøvet 3 forskellige uden succes....
Kan ikke huske om det du linker til er et af dem, men du har jo prøvet det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 19:34

Nej men jeg er heller ikke så god til lydprogrammer.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 20:40

øh jo - men jeg er heller ikke så god til lydprogrammer.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 21:49

http://www.digibookcase.com/download.html
C:\Programmer\MobileMusic\Mobile Music Polyphonic\help\mmpoly_help.html
Convert mp3 to mmf, wave to mmf, mp3 to midi/sp-midi, wave to midi/sp-mdii and mp3 to wave.
C:\Programmer\MobileMusic\Mobile Music Polyphonic\help\mmpoly_help11.html
nu har jeg lavet den og sendt den.
Emesen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 22:19

min telefon siger bare "ukendt filformat"

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-03 22:24

køb en ny telefon.
men der er også mange mulighedder.
prøv selv med vejledningen
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:42

Så er det lukketid.....
Jeg har fået ny profil (konkurrencesvar.dk) og er bare inde for at lukke mine gamle spørgsmål med denne bruger.
Tak for hjælpen
Jeg mangler en kommentar her http://www.kandu.dk/dk/spg/26059 for at jeg kan lukke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 18:52

Ja det er ikke så nemt med de midifiler.
Men spg 26059 holder jeg lige fingrene fra.
Emesen.