/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Melodi - babymusikuro?
Fra : olifant
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 25-10-03 00:45

Hej

Min datter har fået to musikuroer med amme melodi og vi kan ikke finde ud hvilken meldoi de spiller. Bedsteforældrene mener at melodien er fra deres ungdom og at sangen blev sunget af en barnestjerne. Der skulle angiveligt være tekststykker som disse: ...far er lige gået... kommer mor hjem... så er vi to alene...

Den ene musikuro er af mærket Chicco (en stofblomst med et glad ansigt) og den anden er af mærket Bambino (en bamse der hænger i en paraply - købt i Fætter BR). Jeg har spurgt forhandlerne, men de kan ikke svare på sprøgsmålet, så jeg håber der er en derude som kan hjælpe mig?!

Hilsen CK

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-03 02:23

Hehe lyder som om babymusik ikke har nogen alder! Men snart begynder hun at danse til Britney Spears eller hvad det nu kommer til at hedde når hun vokser op! Nyd det!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-10-03 06:36

>olifant

Skynd dig at slette det andet enslydende spørgsmål, inden nogen kommenterer på det - Så sparer du 100 point, som du ellers gir' ud til ingen nytte.

mvh
Ram

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 19-11-03 15:58

hej jeg kender også godt sangen men ved ikke lige hvem der har skrevet den...
for når min mor kommer hjem så er min far lige gået, når min far kommer hjem så sover min mor.....
jeg tror måske det er vesterbro ungdomsgård...