/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ang. et tidligere spørgsmål...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 351 gange
71 point
Dato : 24-10-03 19:56

Jeg var lidt for hurtig til at lukke et spørgsmål, men jeg kan da skrive det igen, og så mit spørgsmål nedenunder:

>> Jeg har noget grafik, og nogle beskeder, som jeg gerne vil have over på min computer fra min Nokia 3510i...
>> Findes der et data-kabel til en Nokia 3510i, eller hvordan skal man gøre???

Niss45:

> Du kan med programmet oxygen phone manager gøre det, med billeder , melodier, smsér m.m. og tage en backup af
> din mobil, problemet er så bare at du skal betale for det fulde prog. ver. for at ligge en backup tilbage på mobilen.

> Du kan hente den her engang når siden igen er klar , http://kalo.host.sk/
> Data kablet kan du købe her, http://www.mobilkabler.dk/shop/,
> Pas på de helt billige kabler som kan købes div. steder da nogle af dem ikke virker alt for godt.
> Bruger selv overnævnte uden problemer.
> Niss45

Så er det jeg lige kom til at tænke på, om der ikke findes nogle gratis program(mer), som kan det samme???
Jeg bekymrer mig ikke om, om det er et eller flere programmer...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-10-03 06:41

men du skal jo stadig ha kablet !
http://www.thansen.dk/ har et kabel til 98kr.
men hvad med dette sæt til 298kr http://www.thansen.dk/product.asp?c=178442377&n=605551074&pn=783068056
det er komplet !

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 25-10-03 11:35

Kan man gøre alt det, som man kan med Oxygen Phone MAnager med det ovenovernævnte program???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-10-03 12:54

Hmm.. kender ikke til det, men tænker at bestille et sæt til mig selv,
og derefter at kikke på, hvad man så vidre kan. hvad kan Oxygen Phone MAnager ?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 26-10-03 13:38

I Oxygen Phone Manager kan man bl.a. sikkerhedskopiere hele telefonen ringe op via computeren, sende SMS'er via computeren, hente logoer og spil fra telefonen oma....
Besøg www.oxygensoftware.com der kan du se på, hvad den kan, når du har gjort det, tror du så kke, at den kan mere end det andet program???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-10-03 15:03

ser da spænende ud, måske et kabel er nok, jeg skal forbi t.hansen onsdag, før ved jeg ikke hvad man får.
Vil inden da kikke mere på Oxygen Phone MAnager !

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 26-10-03 15:07

Ok...
Hvis du finder ud af, om der er nogle ting, der er forskellige fra det ene og andet program, så skriv det lige...

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 71 point
Dato : 26-10-03 15:55

Jeps !
Men jeg syntes at se at Oxygen Phone MAnager er trail
og at man skal ha en licens til hver mobil, at man bruger det på.
Citat
Trial version allows writing only 1 entry (of each category) per session, disables restore phone feature, writing to calendar and gallery, adds "www.opm-2.com" text in SMS and "UNREGISTERED" to e-mails subject, opens www.opm-2.com page every time you try to open WWW page from phonebook.

tror at jeg vælger thansens til 298 og kikker vidre på nettet efter andre løsninger.

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 26-10-03 16:30

Tak for svaret natmaden...
Skriv, hvis du finder nogle flere programmr, som man kan bruge dertil...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-10-03 16:41

tak og håber osse at du gør det i eks tips til mobil
over and out