/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3510i og overførsel til computer..~
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 335 gange
12 point
Dato : 24-10-03 16:32

Jeg har noget grafik, og nogle beskeder, som jeg gerne vil have over på min computer fra min Nokia 3510i...
Fiindes der et data-kabel til en Nokia 3510i, eller hvordan skal man gøre???

Accepteret svar
Fra : niss45

Modtaget 22 point
Dato : 24-10-03 17:33

Du kan med programmet oxygen phone manager gøre det, med billeder , melodier, smsér m.m. og tage en backup af din mobil, problemet er så bare at du skal betale for det fulde prog. ver. for at ligge en backup tilbage på mobilen.

Du kan hente den her engang når siden igen er klar , http://kalo.host.sk/
Data kablet kan du købe her, http://www.mobilkabler.dk/shop/,
Pas på de helt billige kabler som kan købes div. steder da nogle af dem ikke virker alt for godt.
Bruger selv overnævnte uden problemer.
Niss45

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-10-03 17:47

Tak for svaret niss45.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-10-03 19:44

Findes der ikke et gratis program???

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 25-10-03 01:47

Oxygen er gratis men med begrænsninger på området hvor du skal køre din din backup ind på mobilen igen. . af andre gratis programmer kan vil jeg kun anbefale de unlock programmer som låser mobilen op, og du kan søge på dct4 som er den model du skal bruge til 3510i..

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 25-10-03 11:37

Jeg har valgt at få Oxygen Phone Manager registreret, og så har jeg fået en kode, men hvor indtaster jeg den henne???