/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha
Fra : 1133
Vist : 654 gange
70 point
Dato : 24-10-03 15:27

har lige monteret ny tænspole yamaha sting stadig ingen gnist?
er der nogle der har et lednings diagram eller ved hvor det evt. kan findes?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-03 16:06

Ja du kan jo få et gratis katalog (det er da en nødvendighed når man har knallert) fra http://www.thansen.dk/
Diagrammet er i deres yamaha knallert katalog.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 24-10-03 16:15

hej pallehansen
har prøvet thansen hvor finder du det katalog på deres hjemme side

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-03 16:46

Tegningerne er ikke på deres hj.side.
Før fik du et samlet katalog med alle knallerter (det har jeg stadig og der er også et el-diagram i)
Men nu udgiver de et til Puck... et til Yamaha osv.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-03 18:03

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-03 19:38

Jeg har skrevet, FÅ ET KATALOG, der er et diagram i. Du kan ikke se diagrammet på deres hj. side.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 25-11-03 20:12

Ja det flot palle hansen men den stakkels knægt spørger jo hvor man bestiller et katalog og det da ikke viddere fedt at du så begynder at lukke lort ud... jo tak. På thansens hjemmeside bestilles kataloget under kundeservice, helt gratis. Da jeg selv ejer en Yamaha-fs1 så er jeg 100% sikker på at diagrammet findes i Thansen Kataloget om Yamaha knallerter. Men husk at bestille Knallert- og ikke scooter kataloget da det ikke findes her.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-03 20:40

Nå det var nu ikke for at lukke noget ud, men for at tydliggøre det jeg skrev med stort.
Nu findes deres kataloger i alle deres butikker, og heldigvis også nu her i Horsens, men man kan også ringe til dem.
WWW.THansen.dk
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 27-11-03 18:39

du er noget af en point haj var palle hansen.
1133 jeg synes at du skal give pointene til en anden en palle hansen
M.V.H Morten
P.s giv dem ikke til da jeg er fløjtene ligeglad

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-11-03 20:08

jeg kan ikke lide tonen ( point haj))

ER VI IKKE FOR AT HJÆLPE HINANDEN

desuden er jeg ikke er jeg ikke en knægt men en far
der gerne vil hjælpe MIN dreng

men i er måske nogle nogle nogen drengerøve som kan det hele?

for kom så med adressen
jeg venter på svar thansen

M.V.H

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 27-11-03 22:02

hej 1133 hør her du går ind på t-hansen hjemmeside og bestiller et katalog med yamaha og i det er der det diagram du skal bruge .
held og lykke hils din søn
Morten

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 27-11-03 22:02

hej 1133 hør her du går ind på t-hansen hjemmeside og bestiller et katalog med yamaha og i det er der det diagram du skal bruge .
held og lykke hils din søn
Morten

Accepteret svar
Fra : badass11

Modtaget 70 point
Dato : 27-11-03 22:06

thansen@thansen.dk her er deres e-mail skriv til dem og dit problem

Kommentar
Fra : 26666939

Dato : 30-11-03 10:50

5418513

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 30-11-03 10:57

Tak for svaret badass11.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-11-03 15:40

jeg kan ikke lide tonen ( point haj))

ER VI IKKE FOR AT HJÆLPE HINANDEN

Fordi jeg har klaget over at du badass11, stjæler alle de indlæg jeg skriver, og udgiver dem som dine egne, behøver du ikke at genere mig, men det lykkedes dig ret godt.
Jeg er ligeglad med point, men at du hvergang går ind i et spørgsmål og efteraber mig med dine svar, og på den måde får point, ved at nedrakke mig, syntes du ikke det er lidt billigt?
VH Palle Hansen