/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bubble Bobble
Fra : Lequack
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 24-10-03 14:49

Nogen der ved hvor man kan få fat i BubbleBobble til PC, som freeware? Og cheatcodes til?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-03 15:22

Er det ikke den her, den er da god?
Bubble Shooter
v 3.07 Name: Edward Badelle s/n: c0f99217fa
C:\Programmer\Absolutist.com\HTML\Games.html

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-10-03 15:24

Hejsa Lequack

Den kan du hente her
http://www.bubble-bobble-games.com/

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-10-03 15:38

Tillæg

Her er en helt masse andre links hvor du kan downloade Bubble Bobble

http://shor.ter.dk/697568410

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 24-10-03 15:47

Google er prøvet uden held. Den jeg leder efter er en jeg tidligere har haft, men ved en fejl fik slettet. Det er freeware og har nøjagtigt samme grafik som det jeg i sin tid spillede på c64 for mange, mange år siden

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-10-03 16:04

Hejsa igen

Det du skriver nu var jo ikke det du spurgte om.

du spurgte om
"Nogen der ved hvor man kan få fat i BubbleBobble til PC, som freeware?"
og det må man sige du har fået en del links fra mig af om Download af spillet.

Har du prøvet at gennemgå alle dem som ligger på det sidste links jeg gav dig??

Brian

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 24-10-03 16:08

Ja, jeg har gennemgået dem. Jeg har brugt ret lang tid på at finde spillet frem igen, men da det itv ikke er lykkedes tænkte jeg at nogle her måske kendte det. De links der er på google er allesammen til spil der er med 14 dages free trial og uden mulighed for at bruge cheatcodes.

Accepteret svar
Fra : sth77

Modtaget 200 point
Dato : 24-10-03 23:26

Bubble-bobble anno 1987 her:

http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=2000

Det er der jeg selv har hentet det fra, og det er en fuld version. Mht. cheatcodes, så har jeg ikke prøvet om der er nogen, så det må du selv fifle med.

Happy gaming

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-03 18:02

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Lequack

Dato : 25-11-03 20:51

Tak for svaret sth77.

Virkede desværre ikke på min pc, men du havde ellers ramt rigtigt :)